Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 30-09-2019, godz. 10:00
Wymiana źródła ciepła wraz z wymiana instalacji c.o. w budynku PZS nr 2 przy ul. Bogedaina 24 w Pszczynie
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) zwaną w dalszej części „ustawą” zawiadamiam, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: Wymiana źródła ciepła wraz z wymiana instalacji c.o. w budynku PZS nr 2 przy ul. Bogedaina 24 w Pszczynie Zamawiający – Zarząd Powiatu Pszczyńskiego - na podstawie propozycji Komisji Przetargowej dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej złożonej przez nw. Wykonawcę:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PUCHAŁKA Stanisław Puchałka
ul. Platynowa 4, 43-200 Pszczyna
Cena ofertowa zamówienia: 399 007,60 zł brutto
Uzasadnienie wyboru:
W oparciu o kryteria wyboru oferty wskazane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oferta ww. Wykonawcy została najwyżej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza). Przedłożone przez Wykonawcę, oświadczenia i dokumenty potwierdzają okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.
Wykaz Wykonawców, którzy złożyli oferty
Nr oferty 1
Nazwa Wykonawcy i adres Wykonawcy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PUCHAŁKA Stanisław Puchałka
ul. Platynowa 4, 43-200 Pszczyna
Streszczenie oceny i porównania złożonej oferty:
Numer oferty 1
Kryteria oceny ofert:
Cena ofertowa (100 pkt.)
gwarancja producenta (40 pkt.)
Łączna ilość punktów: 140
Jednocześnie informuję, iż z niniejszego postępowania nie odrzucono żadnej oferty oraz nie wykluczono żadnego Wykonawcy.
|
|
1. Opis przedmiotu zamówienia
I. Likwidacja kotłowni w piwnicach.
1. Demontaż dwóch istniejących kotłów na opał stały, orurowania technologicznego, układu pompowego
2. Zamurowanie otworu kominowego.
2. Oczyszczenie ścian i posadzki z osadów sadzy
3. Malowanie ścian po naprawie tynków – 103,50 m2
II. Dostosowanie istniejącego pomieszczenia technicznego na II piętrze dla potrzeb kotłowni gazowej, w tym:
1. Wykonanie nowej posadzki z płytek gresowych – 15,75 m2
2. Montaż sufitu podwieszonego z płyt Gk (wykonanie gładzi gipsowych i malowanie) – 15,75 m2
3. Wykonanie kanału wentylacyjnego typu „Z” o wym. 30x20cm
4. Licowanie ścian płytkami – 32 m2
5. Malowanie ścian – 10,40 m2
6. Montaż wkładów kominowych ze stali nierdzewnej w istniejących kanałach – 13 m x 2 szt
7. Montaż drzwi p.poż. EI60 w pomieszczeniu nowej kotłowni
8. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej przystosowanej dla potrzeb kotłowni
9. Przebudowa instalacji wod-kan wraz z montażem wpustu podłogowego
III. Wykonanie instalacji gazowej dla projektowanych kotłów:
1. Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej po ścianie budynku wraz z włączeniem do istniejącego przyłącza - 2 m
2. Wykonanie szafki gazowej
3. Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w budynku wraz z podłączeniem projektowanych kotłów gazowych dla c.o. – 41 m
IV. Wykonanie instalacji c.o.
1. Demontaż istniejącej instalacji c.o. – 881 m
2. Demontaż grzejników żeliwnych i stalowych typy „Favier” – 57 szt
2. Dostawa i montaż dwóch kotłów gazowych wiszących kondensacyjnych o mocy 60kW
3. Wykonanie instalacji c.o. z grzejnikami stalowymi radiatorowymi - 851 m instalacji i 69 szt grzejników
4. Naprawa tynków po demontażu grzejników i malowanie – 85,5 m2
5. Obudowa rur płytami GK – 73,50 m
Zamówienie zostało podzielone na 2 etapy:
ETAP I
1. Przygotowanie pomieszczenia do funkcji nowej kotłowni.
2. Instalacja nowej kotłowni.
3. Wykonanie instalacji gazowej na potrzeby nowej kotłowni.
4. Przepięcie istniejącej instalacji c.o. do nowych kotłów .
5. Uzyskanie niezbędnych decyzji dopuszczających kotłownię do pracy.
Termin wykonania etapu I: 7 tygodni od dnia podpisania umowy
ETAP II
1. Likwidacja istniejącej instalacji c.o.
2. Likwidacja „starej kotłowni’ w piwnicach.
3. Dostosowanie pomieszczenia na potrzeby pom. technicznego
4. Montaż nowej instalacji c.o.
5. Włączenie nowej instalacji do kotłów.
6. Wykonanie pozostałego zakresu zamówienia.
Termin wykonania etapu II: do 31.07.2020r.
2. Szczegółowy zakres zamówienia podano w załącznikach do SIWZ:
a. Przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ,
b. Dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SIWZ,
b. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB – załącznik nr 9 do SIWZ.
3. Ze względu na fakt, że roboty budowlane, będące przedmiotem zamówienia, będą prowadzone w czynnym obiekcie oświatowym, należy uwzględnić w procesie realizacyjnym ograniczenie do minimum utrudnień w normalnym funkcjonowaniu placówki oraz minimalizowania hałasu w trakcie pracy. Ponadto należy uzgadniać z Zamawiającym zakres i czas wykonywania poszczególnych elementów zamówienia, aby zsynchronizować proces inwestycyjny z działalnością placówki oświatowej.
|
|