Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 01-02-2007, godz. 10:00
Remont sanitariatów w budynku nr 2 ZSE w Pszczynie
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
Komisja przetargowa po rozpatrzeniu ofert złożonych w przetargu nieograniczonym, dotyczącym następującego zadania: "Remont sanitariatów w budynku nr 2 ZSE w Pszczynie" za najkorzystniejszą uznała ofertę firmy:
Z.U.H. "WODMETAL"
Krystyna Niewelt
ul. Napierskiego 15
44-314 Radlin
Wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystnijeszą cenę.
|
|
Powiat Pszczyński – Starostwo Powiatowe w Pszczynie
43-200 Pszczyna ul. 3 Maja 10
tel./fax (032) 449-23-12,
ogłasza przetarg nieograniczony, którego przedmiotem jest:
„Remont sanitariatów w budynku nr 2 ZSE w Pszczynie”.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: „Remont sanitariatów w budynku nr 2 ZSE w Pszczynie” .
a. Roboty budowlano – montażowe w pomieszczeniach usytuowanych na 3-ch kondygnacjach budynku:
a.1. piwnica – 4,80 m2 łącznej powierzchni
a.2. parter – 16,7 m2 łącznej powierzchni
a.3. piętro – 16,7 m2 łącznej powierzchni
b. Instalacje wod – kan i wentylacji dla pomieszczeń jw. wraz z zabudową urządzeń.
c. Instalacje elektryczne dla pomieszczeń jak w pkt 1 lit. a.
d. Przyłącze kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 12,50 mb.
2. Zamawiający: Powiat Pszczyński – Starostwo Powiatowe w Pszczynie.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie siwz:
www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
4. Wymagany termin realizacji zamówienia: 8 tygodni od dnia podpisania umowy.
Prace prowadzone będą w obiekcie:
a. Od 12.02.2007 do 24.02.2007 r - bez uczestnictwa młodzieży w zajęciach szkolnych.
b. W pozostałym okresie - z uczestnictwem młodzieży w zajęciach szkolnych
5. Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można nabyć:
a. w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym - w cenie 39,04 złotych
b. na stornie internetowej Zamawiającego od dnia zamieszczenia ogłoszenia o wszczęciu postępowania na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych.
6. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm. ) i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy. Udzielą 3 -letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Dysponują: 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, posiadającą prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Do oferty załączyć należy kserokopie uprawnień budowlanych wykazanych w załączniku nr 3 oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Do oferty dołączyć należy: wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. Za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzone wykonanie co najmniej: robót ogólnobudowlanych, instalacyjnych, i budowlanych, wewnętrznych w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych – 2 roboty o wartości zamówienia 100 000 zł każda. Pozostałe wymagania zostały określone w SIWZ
6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
12. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę spełniającą wymagania określone w SIWZ, która osiągnie najwyższą liczbę punktów, przy założeniu: Kryterium cena – 100%.
13. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
a. Maria Szczepanek - kierownik Wydziału ds. Inwestycji i Zamówień Publicznych
b. Katarzyna Guzdek – inspektor ds. zamówień publicznych
w pok. nr 43, w godzinach od 08.00 – 15.00, nr tel. (032) 449-23-12, (032) 449-23-45
14. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
15. Miejsce i termin składania ofert:
Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 – Sekretariat lub przesyłką pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10; 43-200 Pszczyna
Termin złożenia ofert upływa w dniu 1 luty 2007 r. o godz. 10:00.
16. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Siedziba Zamawiającego: pok. 45, w dniu 1 luty 2007 r. godz. 10:30.
17. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od upływu terminu do składania ofert tj. od dnia 1 luty 2007r włącznie.
|
|