Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 30-06-2016, godz. 09:00
Remont chodnika w ciągu DP4126S ul. Katowickiej w Piasku - etap 1
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
PZD.ZP.272.1.22.2016
Pszczyna, dnia 04.08.2016r.
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) zawiadamiamy, że postepowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na: "Remont chodnika w ciągu DP4126S ul. Katowickiej w Piasku - etap 1" prowadzone przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione.
Uzasadnienie prawne
Na podstawie art. 94 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz U. z 2015r. poz. 2164) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający dnia 11.07.2016r dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej złożonej przez Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "MAJA", Ul. Wczasowa 14B/8, 40-694 Katowice, na zadanie: p.n: "Remont chodnika w ciągu DP4126S ul. Katowickiej w Piasku - etap 1" ww. Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy. Dnia 25.07.2016r wybrano ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert złożoną przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowo-Transportowe "Handrem" Wiesław Słowik, ul. Role 4, 32-552 Płaza, które mimo trzykrotnego wezwania również uchyliło się od podpisania umowy na ww. zadanie.
W związku z powyższym Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie unieważnia ww. postępowanie.
Otrzymują:
1. Strona internetowa Zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
2. Tablica ogłoszeń: siedziba Zamawiającego
3. PZD a/a
PZD.ZP.272.1.22.2016 Pszczyna, dnia 11.07.2016r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) uprzejmie zawiadamiamy, że w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na: „Remont chodnika w ciągu DP4126S ul. Katowickiej w Piasku - etap 1” prowadzonym przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, ul. Sygietyńskiego 20, 43-200 Pszczyna w trybie przetargu nieograniczonego, została wybrana oferta firmy:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „MAJA”
Ul. Wczasowa 14B/8
40-694 Katowice
Cena: 50 951,10 zł brutto
Gwarancja: 46 miesięcy
Uzasadnienie wyboru:
Wybrana oferta odpowiada kryteriom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
i została oceniona w oparciu o podane kryteria oceny ofert:
a) „Cena” (C) – waga 95%
b) „Gwarancja” (G) – waga 5%
Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty tj. po 18.07.2016r.
Informacja o złożonych ofertach i przyznanej punktacji w kryterium oceny ofert:
Wykonawcy spełniający warunki:
1. Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „MAJA”, ul. Wczasowa 14B/8, 40-694 Katowice
Punktacja w kryterium „Cena” – waga 95% - 95,00
Punktacja w kryterium „Gwarancja” – waga 5% - 5,00
Łączna punktacja: 100,00
2. Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne ROL-BUD Spółka Jawna Kazimierz Pastor, ul. Rolna 4, 43-262 Kobielice
Punktacja w kryterium „Cena” – waga 95% - 82,81
Punktacja w kryterium „Gwarancja” – waga 5% - 5,00
Łączna punktacja: 87,81
3. Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Usługowo-Handlowo-Transportowego HANDREM Wiesław Słowik, ul. Role 4, 32-552 Płaza
Punktacja w kryterium „Cena” – waga 95% - 89,60
Punktacja w kryterium „Gwarancja” – waga 5% - 5,00
Łączna punktacja: 94,60
Wykonawcy, których oferty zostały odrzucone:
1. Firma Handlowo – Usługowa „DIEGO” s.c, Ul. Nad Jeziorem 54, 43-243 Wisła Mała,
2. Zakład Budowlano-Usługowy IZBUD Kazimierz Ciupka, Szare 250, 34-383 Kamesznica
Otrzymują:
1. Strona internetowa Zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
2. Tablica ogłoszeń: siedziba Zamawiającego
3. PZD a/a
PZD.ZP.272.1.22.2016 Pszczyna, dnia 25.07.2016r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) uprzejmie zawiadamiamy, że w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na: "Remont chodnika w ciągu DP4126S ul. Katowickiej w Piasku - etap 1" prowadzonym przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, ul. Sygietyńskiego 20, 43-200 Pszczyna w trybie przetargu nieograniczonego, została wybrana oferta firmy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowo-Transportowe "HANDREM"
Wiesław Słowik
Ul. Role 4
32-552 Płaza
Cena: 54 019,72 zł brutto
Gwarancja: 46 miesięcy
Uzasadnienie wyboru:
Zgodnie z art. 94 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
Wybrana oferta odpowiada kryteriom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jest najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta po 25.07.2016r.
Otrzymują:
1. Strona internetowa Zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
2. Tablica ogłoszeń: siedziba Zamawiającego
3. PZD a/a
|
|
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.pzd.powiat.pszczyna.pl
________________________________________
Pszczyna: Remont chodnika w ciągu DP4126S ul. Katowickiej w Piasku - etap 1
Numer ogłoszenia: 87467 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie , ul. Sygietyńskiego 20, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 32 212-80-68, faks 32 212-80-69.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w ciągu DP4126S ul. Katowickiej w Piasku - etap 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodnika w ciągu ul. Katowickiej w Piasku na odcinku ok. 105 mb. Roboty polegają na wykonaniu remontu chodnika wraz ze zjazdami oraz wykonaniu pozostałych robót towarzyszących..
II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego możliwość uzyskania środków finansowych na wykonanie zamówień uzupełniających przewiduje się udzielenie ich zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.13.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia tj. wykazać że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie roboty związane z przebudową, budową lub remontem drogi publicznej: gminnej lub powiatowej lub wojewódzkiej lub krajowej wraz z chodnikiem o nawierzchni z kostki brukowej, lub przebudowę, budowę lub remont chodnika o nawierzchni z kostki brukowej oraz wzdłuż drogi publicznej: gminnej lub powiatowej lub wojewódzkiej lub krajowej na kwotę minimum 45 000,00 zł brutto każde oraz dołączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie iż Wykonawca spełnia wymagane warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osobę uprawnioną Formularz nr 1 do SIWZ - Oferta, 2. Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osobę uprawnioną Formularz nr 2 do SIWZ - kosztorys ślepy 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 zgodnie z treścią Formularza 5, 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 5. Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
• 1 - Cena - 95
• 2 - Gwarancja - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZMIANY OGÓLNE A. Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c) zmiana w kolejności i terminach wykonywania robót, d) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki. e) zmiana zakresu podwykonawstwa, f) zaakceptowana zmiana podwykonawcy. B. Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z ksh, sukcesji z mocy prawa. ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY A. Możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: a) przekazanie terenu budowy, b) przekazanie dokumentów budowy B. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje administracyjne (opóźnienie spowodowane przez władze), b) przedłużenie procedury przetargowej, c) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.), d) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości, e) konieczność udzielenia zamówień dodatkowych, f) roboty dodatkowe, g) technologie wykonania robót, h) zmiany stanu prawnego, i) warunki geotechniczne, których nie można było przewidzieć, j) niesprzyjające warunki atmosferyczne, k) wykopaliska uniemożliwiające wykonanie robót, l) działania sił natury uznane za stan klęski żywiołowej, m) rezygnację z części robót. n) siłę wyższą (pkt 18.4. SIWZ) C Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku: a) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) z obniżeniem kosztu wykonania robót, a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, c) z rezygnacją z części robót, Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: Sposób inicjowania zmian: a) Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, b) Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). W rezultacie dokonania czynności opisanych powyżej może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pzd.powiat.pszczyna.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Sygietyńskiego 20, sekretariat (Parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
|