Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 19-03-2015, godz. 10:00
Poprawa jakości ewidencyjnej mapy numerycznej opracowanej w ramach projektu PHARE 2003, doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych z działem pierwszym Ksiąg Wieczystych dla obszaru gminy Miedźna.
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
Pszczyna dnia 27.03.2015r.
Pismo nr: IZ.272.1.6.2015
WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO
Dotyczy przetargu nieograniczonego nr postępowania IZ.272.1.2015 na zadanie: Poprawa jakości ewidencyjnej mapy numerycznej opracowanej w ramach projektu PHARE 2003, doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych z działem pierwszym Ksiąg Wieczystych dla obszaru gminy Miedźna.
I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców, Nazwy(firmy) oraz adresy wykonawców,a także informacje dotyczące ceny i okresu gwarancji:
1. Oferta nr 1 Wykonawcy: EUROSYSTEM SA 41-506 Chorzów ul. Armii Krajowej 9A z ceną brutto wynoszącą: 279 825,00 zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt dziewięć tysięcy osiemset dwadzieścia pięć złotych 00/100); okres gwarancji: 60 miesięcy.
2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne w Krakowie Spółka z o.o. 31-530 Kraków ul. Grzegórzecka 10 z ceną brutto wynoszącą: 279 210,00 zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt dziewięć tysięcy dwieście dziesięć złotych 00/100); okres gwarancji: 60 miesięcy.
3. Oferta nr 3 Wykonawcy: 1.PMG SILESIA Spółka z o.o. (pełnomocnik konsorcjum) 40-065 Katowice ul. Mikołowska 100a/502; 2.Przedsiębiorstwo Miernictwa Górniczego Spółka z o.o. 40-065 Katowice ul. Mikołowska 100a; 3.Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne VERTICAL Spółka z o.o. 44-240 Żory ul. Stodolna 31; z ceną brutto wynoszącą: 398 520,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt osiem tysięcy pięćset dwadzieścia złotych 00/100); okres gwarancji: 60 miesięcy.
4. Oferta nr 4 Wykonawcy: MGGP S.A. 33-100 Tarnów ul. Kaczkowskiego 6, z ceną brutto wynoszącą: 361 620,00zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt jeden tysięcy sześćset dwadzieścia złotych 00/100); okres gwarancji: 60 miesięcy.
5. Oferta nr 5 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne OPGK Rzeszów SA 35-328 Rzeszów ul. Geodetów 1 z ceną brutto wynoszącą: 519 630,72 zł (słownie: pięćset dziewiętnaście tysięcy sześćset trzydzieści złotych 72/100); okres gwarancji: 60 miesięcy.
6. Oferta nr 6 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe ADA 43-438 Brenna ul. Wyzwolenia 19a z ceną brutto wynoszącą: 446 490,00 zł (słownie: czterysta czterdzieści sześć tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100); okres gwarancji: 60 miesięcy.
7. Oferta nr 7 Wykonawcy: UNIMAP S.C. J. Bryk, D. Malcharek 40-844 Katowice ul. Kossutha 11, z ceną brutto wynoszącą: 293 847,00 zł (słownie:dwieście dziewięćdziesiąt trzy tysiące osiemset czterdzieści siedem złotych 00/100); okres gwarancji: 60 miesięcy.
II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w SIWZ, otrzymały punktację :
1. Oferta nr 1 Wykonawcy: EUROSYSTEM SA 41-506 Chorzów ul. Armii Krajowej 9A
a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 89,80pkt, łącznie pkt: 359,20
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10pkt, łącznie pkt:40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 399,20pkt
2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne w Krakowie Sp. z o.o. 31-530 Kraków ul. Grzegórzecka 10
a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 90pkt, łącznie pkt: 360,00
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10pkt, łącznie pkt:40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 400,00pkt
3. Oferta nr 3 Wykonawcy: 1.PMG SILESIA Sp. z o.o. 40-065 Katowice ul. Mikołowska 100a/502; 2.Przedsiębiorstwo Miernictwa Górniczego Sp. z o.o. 40-065 Katowice ul. Mikołowska 100a; 3.Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne VERTICAL Sp. z o.o. 44-240 Żory ul. Stodolna 31;
a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 63,06pkt, łącznie pkt: 252,24
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10pkt, łącznie pkt:40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 292,24pkt
4. Oferta nr 4 Wykonawcy: MGGP S.A. 33-100 Tarnów ul. Kaczkowskiego 6
a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 69,49pkt, łącznie pkt: 277,96
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10pkt, łącznie pkt:40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 317,96pkt
5. Oferta nr 5 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne OPGK Rzeszów SA 35-328 Rzeszów ul. Geodetów 1.
a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 48,36pkt, łącznie pkt: 193,44
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10pkt, łącznie pkt:40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 233,44pkt
6. Oferta nr 6 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe ADA 43-438 Brenna ul. Wyzwolenia 19a
a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 56,28pkt, łącznie pkt: 225,12
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10pkt, łącznie pkt:40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 265,12pkt
7. Oferta nr 7 Wykonawcy: UNIMAP S.C. J. Bryk, D. Malcharek 40-844 Katowice
ul. Kossutha 11
a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 85,52pkt, łącznie pkt: 342,08
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10pkt, łącznie pkt:40
c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 382,08pkt
III. Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę nr 2 Wykonawcy:
Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne w Krakowie Spółka z o.o. 31-530 Kraków ul. Grzegórzecka 10
z ceną brutto wynoszącą 279 210,00 zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt dziewięć tysięcy dwieście dziesięć złotych 00/100) i okresem gwarancji wynoszącym 60 miesięcy.
Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert.
|
|
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
________________________________________
Pszczyna: Poprawa jakości ewidencyjnej mapy numerycznej opracowanej w ramach projektu PHARE 2003, doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych z działem pierwszym Ksiąg Wieczystych dla obszaru gminy Miedźna.
Numer ogłoszenia: 33789 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa jakości ewidencyjnej mapy numerycznej opracowanej w ramach projektu PHARE 2003, doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych z działem pierwszym Ksiąg Wieczystych dla obszaru gminy Miedźna..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa jakości ewidencyjnej mapy numerycznej opracowanej w ramach projektu PHARE 2003, doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych z działem pierwszym Ksiąg Wieczystych dla obszaru gminy Miedźna.2.Zakres zamówienia:Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 2 etapy: ETAP I:a.Poprawienie jakości i wiarygodności mapy ewidencyjnej, powstałej w ramach programu PHARE 2003, częściowo zmodyfikowanej w 2009r wynikami z modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla terenów zabudowanych. b.Uporządkowanie geometrii działek i budynków, przypisanie działkom brakujących numerów rejonów statystycznych, drogom numerów ewidencyjnych dróg oraz uzupełnienie wektorów osi ulic dla całej gminy. ETAP II:c.Doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych z działem pierwszym ksiąg wieczystych, przekształcenie oznaczeń ksiąg papierowych na oznaczenia ksiąg elektronicznych.d.Doprowadzenie oznaczeń działek do zgodności z przepisami i księgami wieczystymi oraz usunięcie w maksymalnym stopniu rozbieżności między częścią opisową i kartograficzną w zakresie ilości, rodzajów użytków gruntowych i ich powierzchni przypisanych poszczególnym działkom.3.Zamówienie obejmuje obszar Gminy Miedźna, położonej w województwie śląskim, stanowiącej część powiatu pszczyńskiego i składającej się z sześciu obrębów ewidencyjnych: Frydek, Gilowice, Góra, Grzawa, Miedźna i Wola. Około 307 ha to tereny zabudowane i zurbanizowane, 132 ha są zajęte pod drogi, 825 ha to lasy i tereny zadrzewione, 346 ha zajmują wody. Łączna liczba działek widniejąca w częsci opisowej wynosi 12.810, a dla części graficznej 12.809.4. Zamawiający informuje, że rejestr ewidencji gruntów i budynków prowadzony jest w bazie Zamawiającego w programie Ewid2007v.8.5. Wykonawca zobowiązany będzie do wprowadzenia danych w siedzibie Zamawiającego w w/w systemie. Szczegółowy opis zamówienia oraz zakres prac opisany jest w załączniku nr 1 do SIWZ: Warunki Techniczne.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.Zamawiający nie przewiduje dokonania zamówień uzupełniających. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.50.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości:10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 19 marca 2015r do godz. 10.00.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:spełnia- nie spełnia.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP) Zamawiający wymaga złożenia następującego dokumentu: a.Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i zakresu, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 1 usługa geodezyjna, której przedmiotem była modernizacja lub weryfikacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze nie mniejszym niż jedna gmina, z podaniem jej rodzaju, zakresu, daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody potwierdzające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.Dowodami, o których mowa wyżej są inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.b. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu potencjale technicznym,osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia,w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników nr 3a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu.W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP), Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:a. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik Nr 4 do SIWZ). Warunek minimalny: 1 osoba, z uprawnieniami z zakresu 2 - Rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, zgodne z załącznikiem 4b do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.b.Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania (zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Pzp). Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika nr 4a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:spełnia- nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: 1.Wypełniony Formularz ofertowy załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli zostało ustanowione), bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
• 1 - Cena - 90
• 2 - Okres Gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany w umowie powstałe w następstwie: a.pisemnego uzgodnienia pomiędzy stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy,b.działania siły wyższej, przy czym siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; c.poprawy omyłki,d.zmiany nazwy, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych;e.zmiany podwykonawcy, osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;f.zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy;g.rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia wykonawcy; h.zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;i.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, j.stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok.5Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową(poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul.3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
|