Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 02-12-2014, godz. 10:00
Dostawa drzwi przeciwpożarowych wewnętrznych.
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
Pszczyna dnia 03 grudnia 2014r.
Nr postępowania: IZ.274.27.2014
Nr pisma IZ.274-27/3/2014
WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz.907 z późn. zm) Zamawiający informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: Dostawa drzwi przeciwpożarowych wewnętrznych.
I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców,
Nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców:
Część 1 : Drzwi typu D1
1. Oferta nr 1 Wykonawcy: ALU-IDEAL Spółka z o.o. 88-140 Gniewkowo Wierzchosławice 37a z ceną brutto wynoszącą: 13 719,30 zł (słownie: trzynaście tysięcy siedemset dziewiętnaście złotych i 30/100). Okres gwarancji: 10 lat.
2. Oferta nr 2 Wykonawcy: PHU PSOFIX Jacek Zielonka 41-800 Zabrze ul. Myśliwska 13 z ceną brutto wynoszącą: 15 006,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy sześć złotych i 00/100). Okres gwarancji: 5 lat.
3. Oferta nr 3 Wykonawcy: Fabryka Okien SPECTRUM Spółka z o.o. 20-150 Lublin ul. Ceramiczna 4 z ceną brutto wynoszącą: 15 375,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy trzysta siedemdziesiąt pięć złotych i 00/100). Okres gwarancji: 10 lat.
4. Oferta nr 4 Wykonawcy: F.H.U. ĆMACHOWSKI Jarosław Ćmachowski 42-504 Będzin ul. Energetyczna 6 z ceną brutto wynoszącą: 12 979,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt dziewięć złotych i 00/100). Okres gwarancji: 2 lata.
5. Oferta nr 5 FPHU PROGRESS Marek Adamczyk 44-100 Gliwice ul. Wrocławska 21 z ceną brutto wynoszącą: 19 034,50 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy trzydzieści cztery złote i 50/100). Okres gwarancji: 5 lat.
6. Oferta nr 6 Wykonawcy: EKSPRESOKNA Krystyna Faryś 42-583 Bobrowniki ul. Sienkiewicza 117 z ceną brutto wynoszącą: 14 642,00 zł (słownie: czternaście tysięcy sześćset czterdzieści dwa złote i 00/100). Okres gwarancji: 5 lat.
7. Oferta nr 7 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Specjalistyczne TONAL Sp. z o.o. 41-100 Siemianowice Śląskie ul. Olimpijska 11 z ceną brutto wynoszącą: 12 147,82 zł (słownie: dwanaście tysięcy sto czterdzieści siedem złotych i 82/100). Okres gwarancji: 5 lat.
8. Oferta nr 8 Wykonawcy: Lubelskie Centrum Okien Urszula Opydo 20-150 Lublin ul. Bursaki 18 z ceną brutto wynoszącą: 18 817,40 zł (słownie: osiemnaście tysięcy osiemset siedemnaście złotych i 40/100). Okres gwarancji: 5 lat.
9. Oferta nr 9 Wykonawcy: Firma P.H.U. WRÓBEL Oriana Wróbel 32-600 Oświęcim ul. Dąbrowskiego 11a z ceną brutto wynoszącą: 12 816,60 zł (słownie: dwanaście tysięcy osiemset szesnaście złotych i 60/100). Okres gwarancji: 7 lat.
Część 2 : Drzwi typu D2
1. Oferta nr 1 Wykonawcy: ALU-IDEAL Spółka z o.o. 88-140 Gniewkowo Wierzchosławice 37a z ceną brutto wynoszącą: 15 643,48 zł (słownie: piętnaście tysięcy sześćset czterdzieści trzy złote i 48/100). Okres gwarancji: 10 lat.
2. Oferta nr 2 Wykonawcy: PHU PSOFIX Jacek Zielonka 41-800 Zabrze ul. Myśliwska 13 z ceną brutto wynoszącą: 18 548,40 zł (słownie: osiemnaście tysięcy pięćset czterdzieści osiem złotych i 40/100). Okres gwarancji: 5 lat.
3. Oferta nr 3 Wykonawcy: Fabryka Okien SPECTRUM Spółka z o.o. 20-150 Lublin ul. Ceramiczna 4 z ceną brutto wynoszącą: 17 220,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy dwieście dwadzieścia złotych i 00/100). Okres gwarancji: 10 lat.
4. Oferta nr 4 Wykonawcy: F.H.U. ĆMACHOWSKI Jarosław Ćmachowski 42-504 Będzin ul. Energetyczna 6 z ceną brutto wynoszącą: 14 899,00 zł (słownie: czternaście tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych i 00/100). Okres gwarancji: 2 lata.
5. Oferta nr 5 Wykonawcy: FPHU PROGRESS Marek Adamczyk 44-100 Gliwice ul. Wrocławska 21 z ceną brutto wynoszącą: 21 247,52 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy dwieście czterdzieści siedem złotych i 52/100). Okres gwarancji: 5 lat.
6. Oferta nr 6 Wykonawcy: EKSPRESOKNA Krystyna Faryś 42-583 Bobrowniki ul. Sienkiewicza 117 z ceną brutto wynoszącą: 16 347,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy trzysta czterdzieści siedem złotych i 00/100). Okres gwarancji: 5 lat.
7. Oferta nr 7 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Specjalistyczne TONAL Sp. z o.o. 41-100 Siemianowice Śląskie ul. Olimpijska 11 z ceną brutto wynoszącą: 13 155,98 zł (słownie: trzynaście tysięcy sto pięćdziesiąt pięć złotych i 98/100). Okres gwarancji: 5 lat.
8. Oferta nr 8 Wykonawcy: Lubelskie Centrum Okien Urszula Opydo 20-150 Lublin ul. Bursaki 18 z ceną brutto wynoszącą: 20 203,25 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy dwieście trzy złote i 25/100). Okres gwarancji: 5 lat.
9. Oferta nr 9 Wykonawcy: Firma P.H.U. WRÓBEL Oriana Wróbel 32-600 Oświęcim ul. Dąbrowskiego 11a z ceną brutto wynoszącą: 14 661,60 zł (słownie: czternaście tysięcy sześćset sześćdziesiąt jeden złotych i 60/100). Okres gwarancji: 7 lat.
Część 3 : Drzwi typu D3
1. Oferta nr 1 Wykonawcy: ALU-IDEAL Spółka z o.o. 88-140 Gniewkowo Wierzchosławice 37a z ceną brutto wynoszącą: 4 669,79 zł (słownie: cztery tysiące sześćset sześćdziesiąt dziewięć złotych i 79/100). Okres gwarancji: 10 lat.
2. Oferta nr 2 Wykonawcy: PHU PSOFIX Jacek Zielonka 41-800 Zabrze ul. Myśliwska 13 z ceną brutto wynoszącą: 6 712,11 zł (słownie: sześć tysięcy siedemset dwanaście złotych i 11/100). Okres gwarancji: 5 lat.
3. Oferta nr 3 Wykonawcy: Fabryka Okien SPECTRUM Spółka z o.o. 20-150 Lublin ul. Ceramiczna 4 z ceną brutto wynoszącą: 5 535,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset trzydzieści pięć złotych i 00/100). Okres gwarancji: 10 lat.
4. Oferta nr 4 Wykonawcy: F.H.U. ĆMACHOWSKI Jarosław Ćmachowski 42-504 Będzin ul. Energetyczna 6 z ceną brutto wynoszącą: 4 493,00 zł (słownie: cztery tysiące czterysta dziewięćdziesiąt trzy złote i 00/100). Okres gwarancji: 2 lata.
5. Oferta nr 5 Wykonawcy: FPHU PROGRESS Marek Adamczyk 44-100 Gliwice ul. Wrocławska 21 z ceną brutto wynoszącą: 6 584,69 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset osiemdziesiąt cztery złote i 69/100). Okres gwarancji: 5 lat.
6. Oferta nr 6 Wykonawcy: EKSPRESOKNA Krystyna Faryś 42-583 Bobrowniki ul. Sienkiewicza 117 z ceną brutto wynoszącą: 5 066,00 zł (słownie: pięć tysięcy sześćdziesiąt sześć złotych i 00/100). Okres gwarancji: 5 lat.
7. Oferta nr 7 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Specjalistyczne TONAL Sp. z o.o. 41-100 Siemianowice Śląskie ul. Olimpijska 11 z ceną brutto wynoszącą: 4 380,09 zł (słownie: cztery tysiące trzysta osiemdziesiąt złotych i 09/100). Okres gwarancji: 5 lat.
8. Oferta nr 8 Wykonawcy: Lubelskie Centrum Okien Urszula Opydo 20-150 Lublin ul. Bursaki 18 z ceną brutto wynoszącą: 12 156,96 zł (słownie: dwanaście tysięcy sto pięćdziesiąt sześć złotych i 96/100). Okres gwarancji: 5 lat.
9. Oferta nr 9 Wykonawcy: Firma P.H.U. WRÓBEL Oriana Wróbel 32-600 Oświęcim ul. Dąbrowskiego 11a z ceną brutto wynoszącą: 4 717,05 zł (słownie: cztery tysiące siedemset siedemnaście złotych i 05/100). Okres gwarancji: 7 lat.
II. Oferty spełniające wymagania zawarte w SIWZ, otrzymały punktację jak niżej:
Część 1 : Drzwi typu D1
1. Oferta nr 1 Wykonawcy: ALU-IDEAL Spółka z o.o. 88-140 Gniewkowo Wierzchosławice
a. Liczba pkt w kryterium Cena 95% wynosi: 84,12 pkt, łącznie pkt: 252,36
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 5% wynosi: 5pkt, łącznie pkt:15
c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 267,36 pkt
2. Oferta nr 2 Wykonawcy: PHU PSOFIX Jacek Zielonka 41-800 Zabrze ul. Myśliwska 13
a. Liczba pkt w kryterium Cena 95% wynosi: 76,91pkt, łącznie pkt:230,73
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 5% wynosi: 00,00 pkt, łącznie pkt:00,00
c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi:230,73pkt
3. Oferta nr 3 Wykonawcy: Fabryka Okien SPECTRUM Spółka z o.o. 20-150 Lublin ul. Ceramiczna 4
a. Liczba pkt w kryterium Cena 95% wynosi: 75,06pkt, łącznie: 225,18pkt:
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 5% wynosi:5,00 pkt, łącznie pkt:15
c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 240,18pkt
4. Oferta nr 5 FPHU PROGRESS Marek Adamczyk 44-100 Gliwice ul. Wrocławska 21
a. Liczba pkt w kryterium Cena 95% wynosi:60,63pkt, łącznie 181,89 pkt:
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 5% wynosi: 00,00 pkt, łącznie pkt:00,00
c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 181,89pkt
5. Oferta nr 7 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Specjalistyczne TONAL Sp. z o.o. 41-100 Siemianowice Śląskie ul. Olimpijska 11
a. Liczba pkt w kryterium Cena 95% wynosi: 95,00 pkt, łącznie:285 pkt:
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 5% wynosi: 00,00 pkt, łącznie pkt:00,00
c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 285pkt
6. Oferta nr 8 Wykonawcy: Lubelskie Centrum Okien Urszula Opydo 20-150 Lublin ul. Bursaki 18
a. Liczba pkt w kryterium Cena 95% wynosi:61,33 pkt, łącznie pkt:183,99
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 5% wynosi: 00,00 pkt, łącznie pkt:00,00
c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 183,99pkt
7. Oferta nr 9 Wykonawcy: Firma P.H.U. WRÓBEL Oriana Wróbel 32-600 Oświęcim ul. Dąbrowskiego 11a
a. Liczba pkt w kryterium Cena 95% wynosi: 90,04pkt, łącznie pkt:270,12
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 5% wynosi: 2 pkt, łącznie pkt:6
c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 276,12pkt
Część 2 : Drzwi typu D1
1. Oferta nr 1 Wykonawcy: ALU-IDEAL Spółka z o.o. 88-140 Gniewkowo Wierzchosławice
a. Liczba pkt w kryterium Cena 95% wynosi: 79,89 pkt, łącznie pkt: 239,67
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 5% wynosi: 5pkt, łącznie pkt:15
c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 254,67pkt
2. Oferta nr 2 Wykonawcy: PHU PSOFIX Jacek Zielonka 41-800 Zabrze ul. Myśliwska 13
a. Liczba pkt w kryterium Cena 95% wynosi: 67,38pkt, łącznie pkt:202,14
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 5% wynosi: 00,00 pkt, łącznie pkt:00,00
c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 202,14pkt
3. Oferta nr 3 Wykonawcy: Fabryka Okien SPECTRUM Spółka z o.o. 20-150 Lublin ul. Ceramiczna 4
a. Liczba pkt w kryterium Cena 95% wynosi: 72,58pkt, łącznie: 217,74pkt:
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 5% wynosi:5,00 pkt, łącznie pkt:15
c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 232,74pkt
4. Oferta nr 5 FPHU PROGRESS Marek Adamczyk 44-100 Gliwice ul. Wrocławska 21
a. Liczba pkt w kryterium Cena 95% wynosi:58,82pkt, łącznie 176,46 pkt:
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 5% wynosi: 00,00 pkt, łącznie pkt:00,00
c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 176,46pkt
5. Oferta nr 7 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Specjalistyczne TONAL Sp. z o.o. 41-100 Siemianowice Śląskie ul. Olimpijska 11
a. Liczba pkt w kryterium Cena 95% wynosi: 95,00 pkt, łącznie:285 pkt:
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 5% wynosi: 00,00 pkt, łącznie pkt:00,00
c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 285pkt
6. Oferta nr 8 Wykonawcy: Lubelskie Centrum Okien Urszula Opydo 20-150 Lublin ul. Bursaki 18
a. Liczba pkt w kryterium Cena 95% wynosi:61,86 pkt, łącznie pkt:185,58
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 5% wynosi: 00,00 pkt, łącznie pkt:00,00
c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 185,58pkt
7. Oferta nr 9 Wykonawcy: Firma P.H.U. WRÓBEL Oriana Wróbel 32-600 Oświęcim ul. Dąbrowskiego 11a
a. Liczba pkt w kryterium Cena 95% wynosi: 85,24pkt, łącznie pkt:255,72
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 5% wynosi: 2 pkt, łącznie pkt:6
c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi:261,72pkt
Część 3 : Dostawa drzwi typu D3
1. Oferta nr 1 Wykonawcy: ALU-IDEAL Spółka z o.o. 88-140 Gniewkowo Wierzchosławice
a. Liczba pkt w kryterium Cena 95% wynosi: 89,11pkt, łącznie pkt: 267,33
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 5% wynosi: 5pkt, łącznie pkt:15
c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 282,33pkt
2. Oferta nr 2 Wykonawcy: PHU PSOFIX Jacek Zielonka 41-800 Zabrze ul. Myśliwska 13
a. Liczba pkt w kryterium Cena 95% wynosi: 61,99pkt, łącznie pkt:185,97
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 5% wynosi: 00,00 pkt, łącznie pkt:00,00
c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 185,97pkt
3. Oferta nr 3 Wykonawcy: Fabryka Okien SPECTRUM Spółka z o.o. 20-150 Lublin ul. Ceramiczna 4
a. Liczba pkt w kryterium Cena 95% wynosi: 75,18pkt, łącznie: 225,54pkt:
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 5% wynosi:5,00 pkt, łącznie pkt:15
c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 240,54pkt
4. Oferta nr 5 FPHU PROGRESS Marek Adamczyk 44-100 Gliwice ul. Wrocławska 21
a. Liczba pkt w kryterium Cena 95% wynosi:63,19pkt, łącznie 189,57 pkt:
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 5% wynosi: 00,00 pkt, łącznie pkt:00,00
c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 189,57pkt
5. Oferta nr 7 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Specjalistyczne TONAL Sp. z o.o. 41-100 Siemianowice Śląskie ul. Olimpijska 11
a. Liczba pkt w kryterium Cena 95% wynosi: 95,00 pkt, łącznie:285 pkt:
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 5% wynosi: 00,00 pkt, łącznie pkt:00,00
c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 285pkt
6. Oferta nr 8 Wykonawcy: Lubelskie Centrum Okien Urszula Opydo 20-150 Lublin ul. Bursaki 18
a. Liczba pkt w kryterium Cena 95% wynosi:34,23pkt, łącznie pkt:102,69
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 5% wynosi: 00,00 pkt, łącznie pkt:00,00
c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 102,69pkt
7. Oferta nr 9 Wykonawcy: Firma P.H.U. WRÓBEL Oriana Wróbel 32-600 Oświęcim ul. Dąbrowskiego 11a
a. Liczba pkt w kryterium Cena 95% wynosi: 88,21pkt, łącznie pkt:264,63
b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 5% wynosi: 2 pkt, łącznie pkt:6
c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi:270,63pkt
III. Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy:
dla Części 1 : Drzwi typu D1
Ofertę nr 7 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Specjalistyczne TONAL Sp. z o.o. 41-100 Siemianowice Śląskie ul. Olimpijska 11 z ceną brutto wynoszącą: 12 147,82 zł (słownie: dwanaście tysięcy sto czterdzieści siedem złotych i 82/100). Okres gwarancji: 5 lat.
dla Części 2 : Drzwi typu D2
Ofertę nr 7 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Specjalistyczne TONAL Sp. z o.o. 41-100 Siemianowice Śląskie ul. Olimpijska 11 z ceną brutto wynoszącą: 13 155,98 zł (słownie: trzynaście tysięcy sto pięćdziesiąt pięć złotych i 98/100). Okres gwarancji: 5 lat.
dla Części 3 : Drzwi typu D3
Oferta nr 7 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Specjalistyczne TONAL Sp. z o.o. 41-100 Siemianowice Śląskie ul. Olimpijska 11 z ceną brutto wynoszącą: 4 380,09 zł (słownie: cztery tysiące trzysta osiemdziesiąt złotych i 09/100). Okres gwarancji: 5 lat.
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i osiągnęła najwyższą liczbę punktów w obu kryteriach w każdej części zamówienia.
Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert.
|
|
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
________________________________________
Dostawa drzwi przeciwpożarowych wewnętrznych.
Numer ogłoszenia: 385406 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zgromadzenie Sióstr Świętej Jadwigi, Prowincja Katowicka , Ul. Leopolda 1-3, 40-210 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 25 80 700, faks 32 20 39 026.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drzwi przeciwpożarowych wewnętrznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa drzwi przeciwpożarowych wewnętrznych, obejmująca:a. dostarczenie drzwi przeciwpożarowych:2szt drzwi o wymiarach 130 cm x 205 cm (typu D1); 2szt drzwi o wymiarach 160 cm x 205 cm (typu D2);1szt drzwi o wymiarach 100 cm x 205 cm (typu D3)wraz z rozładunkiem w miejscu dostawy, tj. wniesieniem do pomieszczenia wskazanego przez dyrekcję Domu Pomocy Społecznej w Pielgrzymowicach, przy ul. Golasowickiej 15.b. przekazanie Zamawiającemu dokumentów: gwarancji producenta, aprobat technicznych, certyfikatów bezpieczeństwa itp. potwierdzających wymagane parametry techniczne oraz możliwość stosowania w obiektach użyteczności publicznej.2.Ze względu na charakter dostawy całość zamówienia podzielono na trzy odrębne części, dopuszczając możliwość ubiegania się o każdą z części zamówienia z osobna. CZĘŚĆ 1 - DRZWI TYPU D1, CZĘŚĆ 2 - DRZWI TYPU D2; CZĘŚĆ 3 - DRZWI TYPU D3.Szczegóły dostawy podano w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio dla każdej części zamówienia.Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. UWAGA:W imieniu Domu Pomocy Społecznej (DPS)w Pielgrzymowicach Zgromadzenia Sióstr Świętej Jadwigi postępowanie prowadzone będzie przez Powiat Pszczyński - Starostwo Powiatowe w Pszczynie, patrz. pkt. VI SIWZ Adres poczty elektronicznej, pkt. IX SIWZ Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.20-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:spełnia- nie spełnia.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:spełnia- nie spełnia.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony Formularz ofertowy załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli zostało ustanowione), bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
• 1 - Cena - 95
• 2 - Okres gwarancji - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: a. działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, b. zmian w przedmiocie zamówienia, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego (a wynikną z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy),c. poprawy oczywistych omyłek,d.zmiana przepisów prawa, w tym przepisów podatkowych (np. zmiana stawki podatku VAT), zmiana przepisów prawa na podstawie których realizowane jest zamówienie e. zmiany nazwy, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych;f. zmiana zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze niezależnych od stron umowy, np. zmiana przepisów prawa g. istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok.5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych ub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1 - DRZWI TYPU D1..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1: DRZWI TYPU D1 obejmuje dostawę 2 szt drzwi o wymiarach 130 cm x 205 cm wraz z rozładunkiem w miejscu dostawy, tj. wniesieniem do pomieszczenia wskazanego przez dyrekcję Domu Pomocy Społecznej w Pielgrzymowicach, przy ul. Golasowickiej 15. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu dokumentów: gwarancji producenta, aprobat technicznych, certyfikatów bezpieczeństwa itp. potwierdzających wymagane parametry techniczne oraz możliwość stosowania w obiektach użyteczności publicznej.Szczegóły dostawy podano w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio dla każdej części zamówienia..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.20-3.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2014.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2 DRZWI TYPU D2..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 2 - DRZWI TYPU D2 obejmuje dostawę 2szt drzwi o wymiarach 160 cm x 205 cm wraz z rozładunkiem w miejscu dostawy, tj. wniesieniem do pomieszczenia wskazanego przez dyrekcję Domu Pomocy Społecznej w Pielgrzymowicach, przy ul. Golasowickiej 15.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu dokumentów: gwarancji producenta, aprobat technicznych, certyfikatów bezpieczeństwa itp. potwierdzających wymagane parametry techniczne oraz możliwość stosowania w obiektach użyteczności publicznej.Szczegóły dostawy podano w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio dla każdej części zamówienia..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.20-3.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2014.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ 3 - DRZWI TYPU D3.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 3 - DRZWI TYPU D3 - obejmująca dostawę 1szt drzwi o wymiarach 100 cm x 205 cm wraz z rozładunkiem w miejscu dostawy, tj. wniesieniem do pomieszczenia wskazanego przez dyrekcję Domu Pomocy Społecznej w Pielgrzymowicach, przy ul. Golasowickiej 15. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązny będzie do przekazania Zamawiającemu dokumentów: gwarancji producenta, aprobat technicznych, certyfikatów bezpieczeństwa itp. potwierdzających wymagane parametry techniczne oraz możliwość stosowania w obiektach użyteczności publicznej.Szczegóły dostawy podano w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio dla każdej części zamówienia..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.20-3.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2014.
|
|