Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 11-09-2013, godz. 10:00
Rozbiórka budynku gospodarczego przy PZS nr 1 w Pszczynie przy ul. Kopernika.
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
Pszczyna dnia 20 września 2013r.
Nr postępowania: IZ.274.18.2013
Nr pisma IZ.274-18/5/2013
WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2013r. poz. 907) Powiat Pszczyński informuje,
iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: ROZBIÓRKA BUDYNKU GOSPODARCZEGO PRZY PZS NR 1 W PSZCZYNIE PRZY UL. KOPERNIKA.
I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców, Nazwy(firmy) oraz adresy wykonawców:
1. Oferta nr 1 Wykonawcy: P.U.H. ELBUD Krzysztof Świętek 44-350 Gorzyczki ul. Wiejska 84 z ceną brutto wynoszącą: 12 029,40 zł (słownie: dwanaście tysięcy dwadzieścia dziewięć złotych 40/100).
2. Oferta nr 2 Wykonawcy: ADRYAN Zakład Remontowo-Budowlany Maciej Adrian 32-555 Zagórze ul. M. J. Piłsudskiego 78 z ceną brutto wynoszącą: 29 520,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy pięćset dwadzieścia złotych 00/100).
3. Oferta nr 3 Wykonawcy: ENERGOKON-PLUS Spółka z o.o. 41-200 Sosnowiec ul. Mierosławskiego 3 z ceną brutto wynoszącą: 29 520,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy pięćset dwadzieścia złotych 00/100).
4. Oferta nr 4 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SIKANOS Michał Wojtas 55-330 Miękinia , Brzezina ul. M. Kopernika 24 z ceną brutto wynoszącą: 16 605,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy sześćset pięć złotych 00/100).
5. Oferta nr 5 Wykonawcy: Gwóźdź Jarosław F.H. IRYD II 43-512 Kaniów ul. Parkowa 1 z ceną brutto wynoszącą: 19 065,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy sześćdziesiąt pięć złotych 00/100).
6. Oferta nr 6 Wykonawcy: Usługi Specjalistycznym Sprzętem Budowlanym Michta Bogusław 32-310 Klucze, Golczowice ul. Powstania Styczniowego 3 z ceną brutto wynoszącą: 15 313,50 zł (słownie: piętnaście tysięcy trzysta trzynaście złotych 50/100).
7. Oferta nr 7 Wykonawcy: Instytut Doradztwa i Usług Tomasz Grasela 42-660 Kalety ul. Działkowa 19 z ceną brutto wynoszącą: 21 402,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy czterysta dwa złote 00/100).
8. Oferta nr 8 Wykonawcy: KOM-TRANS Usługi Transportowo-Koparkowo-Budowlane Piotr Saletra 26-001 Masłów, Barcza 49 z ceną brutto wynoszącą: 23 985,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące dziewięćset osiemdziesiąt pięć złotych 00/100).
9. Oferta nr 9 Wykonawcy: PPHU LARION Ltd Spółka z o.o. 40-081 Katowice ul. Dąbrówki 13/501 z ceną brutto wynoszącą: 21 525,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy pięćset dwadzieścia pięć złotych 00/100).
10. Oferta nr 10 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Michał Surmiak 43-215 Jankowice ul. Złote Łany 146 z ceną brutto wynoszącą: 9 840,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy osiemset czterdzieści złotych 00/100).
11. Oferta nr 11 Wykonawcy: PUH DUTKATRANS Joanna Kwaśniak 43-430 Skoczów ul. Morcinka 13/19 z ceną brutto wynoszącą: 11 070,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy siedemdziesiąt złotych 00/100).
II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej:
1. Oferta nr 1 Wykonawcy: P.U.H. ELBUD Krzysztof Świętek, 44-350 Gorzyczki
ul. Wiejska 84 .
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 81,80 pkt, łączna punktacja: 245,40 pkt
2. Oferta nr 2 Wykonawcy: ADRYAN Zakład Remontowo-Budowlany Maciej Adrian
32-555 Zagórze ul. M. J. Piłsudskiego 78.
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 33,33 pkt, łączna punktacja: 99,99 pkt
3. Oferta nr 3 Wykonawcy : ENERGOKON-PLUS Spółka z o.o. , 41-200 Sosnowiec ul. Mierosławskiego 3.
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 33,33 pkt, łączna punktacja: 99,99 pkt
4. Oferta nr 5 Wykonawcy: Gwóźdź Jarosław F.H. IRYD II , 43-512 Kaniów ul. Parkowa 1.
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 51,61 pkt, łączna punktacja: 154,83 pkt
5. Oferta nr 6 Wykonawcy : Usługi Specjalistycznym Sprzętem Budowlanym Michta Bogusław , 32-310 Klucze, Golczowice ul. Powstania Styczniowego 3.
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 64,26 pkt, łączna punktacja: 197,78 pkt
6. Oferta nr 7 Wykonawcy: Instytut Doradztwa i Usług Tomasz Grasela 42-660 Kalety ul. Działkowa 19.
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 45,98 pkt, łączna punktacja: 137,94 pkt
7. Oferta nr 8 Wykonawcy: KOM-TRANS Usługi Transportowo – Koparkowo-
- Budowlane Piotr Saletra 26-001 Masłów, Barcza 49.
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 41,03 pkt, łączna punktacja: 123,09 pkt.
8. Oferta nr 9 Wykonawcy: PPHU LARION Ltd Spółka z o.o. 40-081 Katowice ul. Dąbrówki 13/501.
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 45,71 pkt, łączna punktacja: 137,13 pkt
9. Oferta nr 10 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Michał Surmiak 43-215 Jankowice ul. Złote Łany 146.
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt
10. Oferta nr 11 Wykonawcy: PUH DUTKATRANS Joanna Kwaśniak , 43-430 Skoczów ul. Morcinka 13/19.
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 88,89 pkt, łączna punktacja: 266,67 pkt
III. Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
Michał Surmiak
43-215 Jankowice ul. Złote Łany 146
z ceną brutto wynoszącą: 9 840,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy osiemset czterdzieści złotych 00/100).
Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych
w w/w postępowaniu.
Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert.
|
|
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
________________________________________
Pszczyna: Rozbiórka budynku gospodarczego przy PZS nr 1 w Pszczynie przy ul. Kopernika.
Numer ogłoszenia: 170531 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka budynku gospodarczego przy PZS nr 1 w Pszczynie przy ul. Kopernika..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Rozbiórka budynku gospodarczego przy PZS nr 1 w Pszczynie przy ul. Kopernika.2.Przedmiotowy budynek gospodarczy jest parterowy, niepodpiwniczony o wymiarach około: szer.: 410cm, dł.: 2640cm, wys.: 480cm. Fundamenty betonowe, konstrukcja ścian z pustaków żużlobetonowych grubości 25 cm, posadzka betonowa, dach jednospadkowy o konstrukcji żelbetowej (belki żelbetowe 30cmx15cm, płyta żelbetowa gr. 10cm) pokrytej papą. W ścianie frontowej znajdują się 4 szt. drzwi stalowych nieocieplonych. Budynek nie posiada żadnych instalacji. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Opis zakresu i sposobu prowadzenia robót stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Szacunkowe ilości materiałów do rozbiórki, wywiezienia lub utylizacji: a.Gruz betonowy - ok. 80 - 90 m3.b.Zasypanie wykopów po usunięciu fundamentów gruntem ze składu na miejscu - ok. 30 m3. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunku. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunku. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunku. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunku. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunku. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: 1.wypełniony Formularz ofertowy, zawierający obliczenie ceny oferty - załącznik nr 2 do SIWZ.2.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu lub pisemnego oświadczenia pod następującymi warunkami: I. zmiana terminu realizacji zamówienia z następujących przyczyn: a.działania siły wyższej, przy czym siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonywania b.konieczności uzyskania: decyzji lub uzgodnień osób trzecich lub właściwych organów, mogących spowodować wstrzymanie robót; c.konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz; d.realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy robót zamiennych, zamówień dodatkowych i uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia),e.wstrzymanie realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i niewypałów;f.przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; g.pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy;wstrzymania realizacji prac objętych umową, uniemożliwiających terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, II. Pozostałe zmiany: a.zmiany dokonane w następstwie: poprawy oczywistej omyłki b.zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych. Jeżeli zmiana podatku będzie powodować zmianę kosztów wykonania po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, c.zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; d.zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;e.zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; f.zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.g.zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok. 5 Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
|