Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 12-07-2013, godz. 10:00
Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Powiecie Pszczyńskim.
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
Pszczyna dnia 23 lipca 2013r.
Nr pisma IZ.274-14/5/2013
Nr postępowania: IZ.274.14.2013
WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 75 ze zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Powiecie Pszczyńskim.
I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców, Nazwy(firmy) oraz adresy wykonawców:
1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Ośrodek szkolenia Kierowców „Andrzej i Syn” s.c. Łapeta Andrzej Suchan Aleksandra, 44-200 Rybnik, ul. Chwałowicka 27D/10 z ceną brutto wynoszącą: 112 270,00 zł (słownie: sto dwanaście tysięcy dwieście siedemdziesiąt złotych 00/100).
2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Firma Usług Motoryzacyjnych i Transportowych Krzysztof Caputa, 43-229 Pszczyna - Rudołtowice ul. Wolności 107 z ceną brutto wynoszącą: 107 120,00 zł (słownie: sto siedem tysięcy sto dwadzieścia złotych 00/100).
3. Oferta nr 3 Wykonawcy: Ośrodek Szkolenia Białecki Sp. z o.o. 44-330 Jastrzębie-Zdrój ul. Energetyków 8 z ceną brutto wynoszącą: 140 801,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy osiemset jeden złotych 00/100).
4. Oferta nr 4 Wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach, CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO, ul. Budowlanych 156, 43-100 Tychy z ceną brutto wynoszącą: 118 450,00 zł (słownie: sto osiemnaście tysięcy czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100).
5. Oferta nr 5 Wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa „BETA” Benedykt Wiktorczyk 43-200 Pszczyna ul. Bratnia 16 z ceną brutto wynoszącą: 108 150,00 zł (słownie: sto osiem tysięcy sto pięćdziesiąt złotych 00/100).
6. Oferta nr 6 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Szkoleniowe Józef Krzempek Sp. z o.o, ul. Kasztanowa 8, 43-252 Jarząbkowice z ceną brutto wynoszącą: 110 725,00zł (słownie: sto dziesięć tysięcy siedemset dwadzieścia pięć złotych 00/100).
II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej:
1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Ośrodek szkolenia Kierowców „Andrzej i Syn” s.c. Łapeta Andrzej Suchan Aleksandra, 44-200 Rybnik, ul. Chwałowicka 27D/10
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 95,41 pkt, łączna punktacja: 381,64 pkt
2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Firma Usług Motoryzacyjnych i Transportowych Krzysztof Caputa, 43-229 Pszczyna - Rudołtowice ul. Wolności 107
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 400,00 pkt
3. Oferta nr 3 Wykonawcy: Ośrodek Szkolenia Białecki Sp. z o.o. 44-330 Jastrzębie-Zdrój ul. Energetyków 8
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 76,08 pkt, łączna punktacja: 304,32 pkt
4. Oferta nr 4 Wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach, CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO, ul. Budowlanych 156, 43-100 Tychy
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 90,43 pkt, łączna punktacja: 361,72 pkt
5. Oferta nr 5 Wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa „BETA” Benedykt Wiktorczyk 43-200 Pszczyna ul. Bratnia 16
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 99,05 pkt, łączna punktacja: 396,20 pkt
6. Oferta nr 6 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Szkoleniowe Józef Krzempek Sp. z o.o, ul. Kasztanowa 8, 43-252 Jarząbkowice
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 96,74 pkt, łączna punktacja: 386,96 pkt
III. Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy:
Firma Usług Motoryzacyjnych i Transportowych
Krzysztof Caputa 43-229 Pszczyna - Rudołtowice
ul. Wolności 107 (oferta nr 2)
z ceną brutto wynoszącą: 107 120,00 zł (słownie: sto siedem tysięcy sto dwadzieścia złotych 00/100).
Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych
w w/w postępowaniu.
Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert.
|
|
Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Powiecie Pszczyńskim.
Numer ogłoszenia: 133607 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Powiecie Pszczyńskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa przeprowadzenia kursu prawa jazdy kategorii B dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Powiecie Pszczyńskim uczestników projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie (Edycja II) współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.Przedmiot niniejszego zamówienia musi być wykonany zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz przepisami Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców Dz.U.2012.1019).Kursy prawa jazdy powinny obejmować wiedzę teoretyczną i praktyczną.Usługa obejmuje zajęcia teoretyczne oraz zajęcia praktyczne. a. Zajęcia teoretyczne. Liczba zajęć teoretycznych nie może być mniejsza niż 30 godzin/na osobę, przy czym godzina zajęć teoretycznych wynosić będzie 45 minut. Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do soboty nie więcej niż sześć godzin zegarowych dziennie (łącznie z przewidzianymi przerwami), w godzinach nie kolidujących z zajęciami szkolnymi - zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców Dz.U.2012.1019).b. Zajęcia praktyczne. Liczba zajęć praktycznych nie może być mniejsza niż 30 godzin/na osobę, przy czym godzina zajęć praktycznych wynosić będzie 60 minut. Terminy realizacji zajęć praktycznych należy ustalać każdorazowo z uczestnikiem kursu w godzinach, które nie kolidują z zajęciami szkolnymi, (zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców Dz.U.2012.1019). Zamawiający udostępni nieodpłatnie sale szkoleniowe w placówkach oświatowych, w których będą odbywać się zajęcia teoretyczne.Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić wszelkie pomoce dydaktyczne typu rzutnik, projektor, tablica niezbędnie do prawidłowego prowadzenia kursu, oraz podręczniki, płyty CD z testami egzaminacyjnymi, które zostaną przekazane kursantom na własność.Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia kosztów związanych z przeprowadzeniem badań lekarskich w celu stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami. Badania winny być przeprowadzone przed rozpoczęciem zajęć teoretycznych.Zajęcia praktyczne dla poszczególnych kursów winny odbywać się na terenie województwa śląskiego, w miejscowościach, w których przeprowadzane są egzaminy praktyczne na kursy prawa jazdy.Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać terminy zajęć praktycznych każdorazowo z uczestnikiem kursu - zgodnie z przepisami obowiązującego rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców Dz.U.2012.1019, w godzinach nie kolidujących z zajęciami szkolnymi.Wykonawca musi zapewnić plac manewrowy, wyposażenie dydaktyczne, samochody w pełni sprawne technicznie oraz pozostałe wymagania zgodnie z warunkami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.2003.32.262 z późn. zm.).Dokumentacja szkolenia, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sala dydaktyczna winny być oznakowane przez Wykonawcę poprzez umieszczanie logo typów UE, EFS, POKL i nazwą projektu.Zamawiający ponosi koszty ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie trwania kursu oraz w drodze na zajęcia i powrotnej z zajęć do miejsca zamieszkania.Kurs prawa jazdy powinien zakończyć się egzaminem wewnętrznym, sprawdzającym zdobytą wiedzę teoretyczną i praktyczną. W związku z tym, że wykłady mają odbywać się poza miejscem OSK, tj. GRUPA I - na terenie Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Woli, ul. Poprzeczna 1a, GRUPY: II, III, IV, V, VI - na terenie Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Pszczynie, ul. Szymanowskiego 12 wykonawca prowadzący szkolenie musi zgłosić salę wykładową do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego.Przewiduje się, że maksymalna liczba uczestników kursu prawa jazdy kategorii B wyniesie 103 osoby. Kurs przeprowadzony zostanie w podziale na VI grup.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w pkt III siwz Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie art. 29 ust. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) w terminie do dnia: 12.07.2013 do godz. 10.00.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a.pieniądzu.b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych d. gwarancjach ubezpieczeniowych,e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.).4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.6.Za skutecznie wniesione wadium zamawiający uzna wadium wniesione:a.w pieniądzu, jeśli środki te zostały zarachowane na rachunku Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Pszczynie, numer konta bankowego:18 8448 0004 0006 1229 2033 0007; w terminie zgodnym z pkt 1.b. w poręczeniach oraz gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w terminie zgodnym z punktem 1 - w kasie Starostwa Powiatowego w Pszczynie.c.w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dn. 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Starostwa Powiatowego w Pszczynie, w terminie zgodnym z pkt. 1. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.8. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek wskazany przez Zamawiającego w pkt. 6a.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń,o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana:a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.11. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy PZP, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy PZP) Zamawiający wymaga załączenia do oferty wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców na podstawie art. 28 USTAWY z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U.2011.30.151 z późn. zmianami).
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o a.Wykazu samochodów tj. dostępnego Wykonawcy usług w celu wykonywania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Warunek minimalny Zamawiającego: 8 samochodów do prowadzenia zajęć praktycznych, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.2003.32.262 z późn. zm.).b. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na potencjale technicznym innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika 3,3a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik Nr 2 do SIWZ). Warunek minimalny Zamawiającego: 8 osób (instruktorów) posiadających uprawnienia do prowadzenia zajęć praktycznych, które to osoby będą uczestniczyły w realizacji zamówienia oraz które spełniają wymogi określone w przepisach rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców Dz.U.2012.1019. Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników 2, 2b do SIWZ.b.Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania (zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp).Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika 2a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
• wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. Inne oświadczenia i dokumenty, które Zamawiający zaleca załączyć do oferty:a. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - służy właściwej weryfikacji należytej reprezentacji podmiotu, przedłożenie dokumentu umożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny czy osoba fizyczna, składająca oświadczenie woli w postaci oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzi działalność gospodarczą zarejestrowaną przez właściwy organ. Zamawiający dokonując oceny oferty musi mieć jednoznaczną informację o statusie cywilnoprawnym wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach:a.ustawowej zmiany przepisów podatkowych,b.działania siły wyższejc.rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia wykonawcy, spowodowanej rezygnacją uczniów (kursantów), w sytuacjach losowych, niezawinionych, w przypadkach niedopuszczenia do egzaminu wszystkich uczestników przedmiotowego kursu d.zmian osób bezpośrednio świadczących usługę wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w przypadkach, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, wynikających m.in. z sytuacji losowych, osoby te nie będą mogły realizować usługi pod warunkiem, że Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji osoby z takimi samymi lub wyższymi kwalifikacjami.e.poprawy oczywistej omyłki.f.zmiana terminu realizacji zamówienia spowodowanej przerwami w realizacji usługi powstałymi z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;g. pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; h.zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; i.zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; j.zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie parter pok. 5 Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie ul. 3 Maja 10 43-200 Pszczyna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
|