Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 31-10-2012, godz. 10:00
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii C dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, realizowanego w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
Pszczyna dnia 08 listopada 2012r.
WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO
Nr postępowania: IZ.274.20.2012
IZ.274-20/2/2012
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 75 ze zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii C dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych realizowanego w ramach projektu „Mam zawód – mam pracę w regionie”.
I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców. Nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców:
1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Szkoleniowe Józef Krzempek, 43-252 Jarząbkowice, ul. Kasztanowa 8 z ceną brutto wynoszącą: 30 582,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy pięćset osiemdziesiąt dwa złote 00/100).
2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Ośrodek Szkolenia BIAŁECKI Sp. z o.o., 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. Energetyków 8 z ceną brutto wynoszącą: 34 182,00 zł (słownie: trzydzieści cztery tysiące sto osiemdziesiąt dwa złote 00/100).
3. Oferta nr 3 Wykonawcy: Wiktorczyk Benedykt F.H.U. BETA, Ośrodek Szkolenia Kierowców, 43-200 Pszczyna, ul. Katowicka 59a z ceną brutto wynoszącą: 32 400,00 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące czterysta złotych 00/100).
II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej:
a. Oferta nr 1 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Szkoleniowe Józef Krzempek, 43-252 Jarząbkowice, ul. Kasztanowa 8
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt
b. Oferta nr 2 Wykonawcy: Ośrodek Szkolenia BIAŁECKI Sp. z o.o., 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. Energetyków 8
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 89,47 pkt, łączna punktacja: 268,41 pkt
c. Oferta nr 3 Wykonawcy: Wiktorczyk Benedykt F.H.U. BETA, Ośrodek Szkolenia Kierowców, 43-200 Pszczyna, ul. Katowicka 59a
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 94,39 pkt, łączna punktacja: 283,17 pkt
III. Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Usługowo Szkoleniowe Józef Krzempek,
43-252 Jarząbkowice, ul. Kasztanowa 8
(ofertę nr 1 )
z ceną brutto wynoszącą: 30 582,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy pięćset osiemdziesiąt dwa złote 00/100).
Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w niniejszym postępowaniu.
Dziękujemy za złożenie ofert.
|
|
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii C dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, realizowanego w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.
Numer ogłoszenia: 225031 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345.
* Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii C dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, realizowanego w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu prawa jazdy kategorii C dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych uczestników projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być wykonany zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 31.12.2003 w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. (Dz.U. Nr 32 poz.262 z późn. zm) zwanych dalej rozporządzeniami. Kursy prawa jazdy powinny obejmować wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu danego kursu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 4.1.Zajęcia teoretyczne mogą odbywać się od poniedziałku do soboty nie więcej niż sześć godzin zegarowych dziennie (łącznie z przewidzianymi przerwami), w godzinach nie kolidujących z zajęciami szkolnymi - zgodnie z przepisami rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów - Dz. U.205.2012.1834 z późn. zm. 4.2. Zamawiający udostępni nieodpłatnie sale szkoleniowe w placówkach oświatowych, w których będą odbywać się zajęcia teoretyczne. 4.3. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić wszelkie pomoce dydaktyczne (rzutnik obrazu, projektor, tablica) oraz niezbędne podręczniki, płyty CD z testami egzaminacyjnymi, które zostaną przekazane kursantom na własność. 4.4. Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia kosztów związanych z przeprowadzeniem badań lekarskich dla każdego uczestnika kursu. Badania winny być przeprowadzone przed rozpoczęciem zajęć teoretycznych każdego z kursów. 4.5. Zajęcia praktyczne winny odbywać się na terenie województwa śląskiego, w miejscowościach, w których przeprowadzane są egzaminy praktyczne na kursy prawa jazdy. 4.6. Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać terminy zajęć praktycznych każdorazowo z uczestnikiem kursu w godzinach nie kolidujących z zajęciami szkolnymi; 4.7. Wykonawca musi zapewnić plac manewrowy, wyposażenie dydaktyczne, samochody w pełni sprawne technicznie oraz pozostałe wymagania zgodnie z warunkami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27.10 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U.z dnia 31 października 2005r.). 4.8. Dokumentacja szkolenia, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sala dydaktyczna winny być oznakowane przez Wykonawcę poprzez umieszczanie logo typów UE, EFS, POKL i nazwą projektu. 4.9. Ubezpieczenie uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie trwania kursu oraz w drodze na zajęcia i powrotnej z zajęć do miejsca zamieszkania ponosi Zamawiający. 4.10. Kurs prawa jazdy powinien zakończyć się egzaminem wewnętrznym, sprawdzającym zdobytą wiedzę teoretyczną i praktyczną. 5. Liczba uczestników, grupy osobowe, miejsce i sposób realizacji zamówienia: a. Przewiduje się, że maksymalna liczba uczestników kursu prawa jazdy kategorii C wynosić będzie 18 osób i odbywać się będzie w ramach jednej grupy. b. Zamawiający wymaga by zajęcia teoretyczne odbywały się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Pszczynie, zlokalizowanym przy ul. Poniatowskiego 2. c. Liczba zajęć teoretycznych nie może być mniejsza niż 20 godzin/na osobę, przy czym godzina zajęć teoretycznych wynosić będzie 45 minut. d. Liczba zajęć praktycznych nie może być mniejsza niż 30 godzin/na osobę, przy czym godzina zajęć praktycznych wynosić będzie 60 minut. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.10.00-8, 80.41.12.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) w terminie do dnia 31.10.2012 do godz. 10.00.
III.2) ZALICZKI
* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
*
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy PZP) Zamawiający wymaga załączenia do oferty koncesji, zezwolenia lub licencji potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym.
*
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy PZP) Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. Wykazu wyposażenia (samochodów) tj. dostępnego Wykonawcy potencjału technicznego w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Warunek minimalny Zamawiającego: 3 samochody do prowadzenia zajęć praktycznych zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra infrastruktury z dnia 27.10.2005r. (Nr 217 poz.1834 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra infrastruktury z dnia 31.12.2003 w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. (Dz.U. Nr 32 poz.262 z późn. zm.). b. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na potencjale technicznym innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika 3,3a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu.
*
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za wykonywanie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik Nr 2 do SIWZ). Warunek minimalny Zamawiającego: 3 osoby (instruktorzy) posiadających uprawnienia do prowadzenia zajęć praktycznych, które to osoby będą uczestniczyły w realizacji zamówienia oraz które spełniają wymogi określone w art. 105 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników 2, 2b do SIWZ. b. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania (zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp). Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika 2a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
*
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
o koncesję, zezwolenie lub licencję
o wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
o oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
*
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
*
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. Inne oświadczenia i dokumenty, które Zamawiający zaleca załączyć do oferty: a. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - służy właściwej weryfikacji należytej reprezentacji podmiotu, przedłożenie dokumentu umożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny czy osoba fizyczna, składająca oświadczenie woli w postaci oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzi działalność gospodarczą zarejestrowaną przez właściwy organ. Zamawiający dokonując oceny oferty musi mieć jednoznaczną informację o statusie cywilnoprawnym wykonawcy. b. Dowód wpłaty lub wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: a. ustawowej zmiany przepisów podatkowych, np. zmiany stawki podatku VAT, b. działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, c. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, d. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, e. wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy. f. rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia wykonawcy, g. poprawy oczywistej omyłki, h. zmiana terminu realizacji zamówienia spowodowanej przerwami w realizacji usługi powstałymi z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; i. pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; j. zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; k. zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; l. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; m. zmiana osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok. 5 Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
|