Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 21-09-2006, godz. 08:00
Remont nawierzchni ul. Zimowej w Goczałkowicach Zdroju
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
Pszczyna, dnia 21.09.2006r.
PZD/DT/342/ 35/2006
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA:
" REMONT NAWIERZCHNI UL. ZIMOWEJ
W GOCZALKOWICACH ZDROJU "
ZAMAWIAJĄCY:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
ul. Chopina 4
43-200 Pszczyna
Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 21 września 2006r. wybrał ofertę firmy:
Firma „BUD – ROL”
Bogusław Reclik
Ul. Konopnickiej 2a
43-252 Golasowice
Cena oferty: 99.996,49 zł brutto
|
|
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:
„Remont nawierzchni ul. Zimowej w Goczałkowicach Zdroju”
1) Zamawiający
a) pełna nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
b) kod, miejscowość, województwo: 43-200, Pszczyna, śląskie
c) ulica, nr domu: ul. Chopina 4
d) numer kierunkowy:0-32
e) tel.: 212-80-68, fax: 212-80-69
2) Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 EURO
3) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: dostępna na stronie internetowej www.pzd.powiat.pszczyna.pl
4) Przedmiot zamówienia:
a) Przedmiot zamówienia obejmuje wyrównanie istniejącej nawierzchni frezem bitumicznym w ilości 15m3, ułożenie warstwy wyrównawczej o grubości 2cm z mieszanki asfaltobetonowej w ilości 1889,05m2 (94,453t), ułożenie warstwy ścieralnej o grubości 5 cm 1889,05m2 uzupełnienie pobocza frezem bitumicznym w ilości 548,5m2 (38,395m3),regulację 5szt. włazów kanałowych oraz wykonanie pozostałych robót towarzyszących. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca Załącznik Nr 5 do SIWZ oraz formularz przedmiaru robót stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ
b) rodzaj zamówienia: roboty budowlane
c) miejsce realizacji zamówienia: ul. Zimowa w Goczałkowicach – Zdroju
d) nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych
e) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
5) Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej
6) Termin wykonania zamówienia: do 20.10.2006r.
7) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunki zawarte w art.22 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
b) Wykonawca udokumentuje referencją lub protokołem odbioru, że w okresie ostatnich 5 lat prawidłowo wykonał minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał modernizacją, remont lub naprawą nawierzchni asfaltobetonową chodnika na kwotę stanowiącą nie mniej niż 70% wartości własnej oferty.
Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych ustawą Pzp oraz określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006. (Dz.U. z 2006 Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
8) Wadium: nie jest wymagane
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (w %): cena – 100%
10) Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie w terminie do dnia 21.09.2006r. do godz. 800
11) Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
a) Anna Kubiś
b) tel.: 032 212-80-68 w. 22
c) nr pokoju: 106
d) godziny w których udziela się informacji dotyczących przetargu: od 700 – do 1500
12) Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego w pokoju 108 w dniu 21.09.2006r. o godz. 1000.
13) Termin związania z ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
|
|