Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 04-11-2011, godz. 10:00
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie na lata 2012-2014.
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
Znak postępowania:
Sprawa nr: IZ.274.12.2011
Pszczyna dnia 10 listopada 2011r.
Pismo nr IZ.274-12/1/2011
WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO
Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr postępowania: IZ.274.12.2011 na realizację zadania: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie na lata 2012-2014.
I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców:
1. Oferta nr 1 wykonawcy: PROTAB Kowalczuk i Wspólnicy Sp. J. 05-230 Kobyłka ul. M. Konopnickiej 11B z ceną brutto wynoszącą: 679 554,09 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt dziewięć tysięcy pięćset pięćdziesiąt cztery złote 09/100 ).
2. Oferta nr 2 wykonawcy: „EUROTAB” Sp. z o.o. ul. Bokserska 34/37, 02-682 Warszawa z ceną brutto wynoszącą: 292 676,93 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt dwa tysiące sześćset siedemdziesiąt sześć złotych 93/100 ).
3. Oferta nr 3 wykonawcy: P.P.H.U ●mini●maxi●; 41-948 Piekary Śląskie ul. Rychla 18 z ceną brutto wynoszącą: 280 409,41 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt tysięcy czterysta dziewięć złotych 41/100 ).
4. Oferta nr 4 wykonawcy: UTAL sp. z o.o. Poznań - Gruszczyn, ul. Katarzyńska 9, 62-006 Kobylnica z ceną brutto wynoszącą: 284 773,17 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt cztery tysiące siedemset siedemdziesiąt trzy złote 17/100 ).
5. Oferta nr 5 wykonawcy: Wytwórnia Tłoczonych Tablic Rejestracyjnych i Szyldów Małego Formatu TABLO Ireneusz Marosz 44-240 Żory ul. Kościuszki 5 z ceną brutto wynoszącą: 504 880,56 zł (słownie: pięćset cztery tysiące osiemset osiemdziesiąt złotych 56/100 ).
II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej:
1. Oferta nr 2 Wykonawcy: „EUROTAB” Sp. z o.o. ul. Bokserska 34/37, 02-682 Warszawa
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 95,81 pkt, łączna punktacja: 383,24 pkt
2. Oferta nr 3 Wykonawcy: P.P.H.U ●mini●maxi●; 41-948 Piekary Śląskie ul. Rychla 18
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 400,00 pkt
3. Oferta nr 4 wykonawcy: UTAL sp. z o.o. Poznań - Gruszczyn, ul. Katarzyńska 9, 62-006 Kobylnica
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 98,47 pkt, łączna punktacja: 393,88 pkt
4. Oferta nr 5 wykonawcy: Wytwórnia Tłoczonych Tablic Rejestracyjnych i Szyldów Małego Formatu TABLO Ireneusz Marosz
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 55,54 pkt, łączna punktacja: 222,16 pkt
III. Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny złożonych ofert w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy:
(ofertę nr 3) P.P.H.U ●mini●maxi●;
41-948 Piekary Śląskie ul. Rychla 18
z ceną brutto wynoszącą: 280 409,41 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt tysięcy czterysta dziewięć złotych 41/100 ).
Przedłożona oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert.
|
|
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie na lata 2012-2014.
Numer ogłoszenia: 282299 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie na lata 2012-2014..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie na lata 2012-2014. b. Tablice z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi powinny spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz.U.z 2007r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.). c. Dostarczone tablice muszą być produkowane przez przedsiębiorcę spełniającego warunki zawarte w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). d. Dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Pszczynie, z siedzibą przy ul. 3 Maja 10 - własnym transportem Dostawcy. e. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór z ww. Wydziału tablic do likwidacji wraz z ich fizyczną kasacją. f. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych : A. SAMOCHODOWE ZWYCZAJNE B. MOTOCYKLOWE/ CIĄGNIKOWE C. MOTOROWEROWE D. INDYWIDUALNE E. ZABYTKOWE SAMOCHODOWE F. ZABYTKOWE MOTOCYKLOWE G. TYMCZASOWE Szczegółowy zakres dostawy podano w załączniku nr 1 do SIWZ (Zakres Dostawy). Ilości wskazane w tabeli (Zakres Dostawy załącznik Nr 1) są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w przedmiotowym załączniku. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania określonej ilości i rodzaju danych tablic rejestracyjnych w miarę swoich potrzeb. Dostawa tablic rejestracyjnych następować będzie partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wielkość i termin dostawy każdej partii Zamawiający określi w formie pisemnej. Dostawa danej partii zamawianych tablic następuje w terminie do 7 dni. Dopuszcza się zmiany przedmiotowego terminu za zgodą obu stron. Termin realizacji zamówienia w przypadkach nagłych (awaryjnych) wynosi 3 dni od chwili zgłoszenia.Miejscem dostawy tablic rejestracyjnych będzie siedziba Zamawiającego. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy - w sposób i w zakresie zgodnym z art. 67 ust.1, pkt. 7 UPZP.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy PZP) Zamawiający wymaga złożenia następującego dokumentu: Zezwolenia Wojewody na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.), tj.: a. posiadanie przez Wykonawcę siedziby lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. b. posiadanie przez Wykonawcę możliwości technicznych gwarantujących wykonywanie tablic rejestracyjnych zgodnie z warunkami technicznymi, określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz.U. Nr 133, poz. 1123 z późn. zm.). Warunek ten nie dotyczy przedsiębiorców sprowadzających z zagranicy materiały służące do wyrobu tablic rejestracyjnych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP) Zamawiający wymaga złożenia następującego dokumentu: i. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 04.11.2011r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Jako warunek minimalny zamawiający wymaga wykazania się co najmniej dwoma dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 70.000 zł brutto każda dostawa z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. j. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników 3,3a do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
koncesję, zezwolenie lub licencję
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
A. Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: 1. Wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ 2.Pełnomocnictwo - w przypadku oferty składanej wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców. B.Inne oświadczenia i dokumenty, które Zamawiający zaleca załączyć do oferty: 1. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - służy właściwej weryfikacji należytej reprezentacji podmiotu, przedłożenie dokumentu umożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny czy osoba fizyczna, składająca oświadczenie woli w postaci oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzi działalność gospodarczą zarejestrowaną przez właściwy organ. Zamawiający dokonując oceny oferty musi mieć jednoznaczną informację o statusie cywilnoprawnym wykonawcy. 2. Dowód wpłaty wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: a. działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, b. zmian w przedmiocie zamówienia, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego (a wynikną z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy), c. poprawy oczywistej omyłki, d. zmiana przepisów podatkowych (np. zmiana stawki podatku VAT), e. zmiany nazwy, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych; f. zmiana zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze niezależnych od stron umowy, np. zmiana przepisów prawa g. istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. h. pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok. 5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres :Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres :Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
|