Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 29-06-2011, godz. 10:00
Poprawa numerycznej mapy ewidencyjnej, opracowanej w ramach programu PHARE 2003 Wektoryzacja map katastralnych w Polsce dla gminy Suszec.
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
Znak postępowania:
Sprawa nr: IZ.274.8.2011
Pszczyna dnia 13 lipca 2011r.
Pismo nr IZ.274-5/8/2011
WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO
Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr postępowania: IZ.272.8.2011 na realizację zadania: Poprawa numerycznej mapy ewidencyjnej, opracowanej w ramach programu PHARE 2003 "Wektoryzacja map katastralnych w Polsce", dla gminy Suszec.
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 75 ze zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: Poprawa numerycznej mapy ewidencyjnej, opracowanej w ramach programu PHARE 2003 "Wektoryzacja map katastralnych w Polsce", dla gminy Suszec.
I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców:
1. Oferta nr 1 wykonawcy: Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne w Krakowie Spółka z o.o. 31-530 Kraków, ul. Grzegórzecka 10 z ceną brutto wynoszącą: 118 080,00 zł (słownie: sto osiemnaście tysięcy osiemdziesiąt złotych 00/100);
2. Oferta nr 2 wykonawcy: MGGP S.A. 33-100 Tarnów, ul. Kaczkowskiego 6 z ceną brutto wynoszącą: 162 360,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt dwa tysiące trzysta sześćdziesiąt złotych 00/100);
3. Oferta nr 3 wykonawcy: Zakład Usług Geodezyjnych i Kartograficznych "PRYZMAT" Sp. z o.o. ul. Modlińska 310/312, 03-152 Warszawa z ceną brutto wynoszącą: 541 200,00 zł (słownie: pięćset czterdzieści jeden tysięcy dwieście złotych 00/100);
4. Oferta nr 4 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Informatyczne "INFOGEO" Sp. z o.o. Będzin 42-504 ul. Rzemieślnicza 1 z ceną brutto wynoszącą: 551 040,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt jeden tysięcy czterdzieści złotych 00/100);
5. Oferta nr 5 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe ADA 43-438 Brenna ul. Wyzwolenia 19a z ceną brutto wynoszącą: 221 400,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia jeden tysięcy czterysta złotych 00/100);
6. Oferta nr 6 wykonawcy: Eurosystem Spółka Akcyjna 41-506 Chorzów ul. Armii Krajowej 9a z ceną brutto wynoszącą: 118 800,00 zł (słownie: sto osiemnaście tysięcy osiemset złotych 00/100);
7. Oferta nr 7 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne Vertical Sp. z o.o. 44-240 Żory ul. Stodolna 31 z ceną brutto wynoszącą: 175 890,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt pięć tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt złotych 00/100);
8. Oferta nr 8 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Inżynierskie LIMBUS Spółka z o.o. ul. J. Lompy 20/10, 40-038 Katowice z ceną brutto wynoszącą: 612 540,00 zł (słownie: sześćset dwanaście tysięcy pięćset czterdzieści złotych 00/100);
9. Oferta nr 9 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Miernictwa Górniczego Spółka z o.o. ul. Mikołowska 100a, 40-065 Katowice z ceną brutto wynoszącą: 152 520,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt dwa tysiące pięćset dwadzieścia złotych 00/100);
10. Oferta nr 10 wykonawcy: IGEKA Usługi Geodezyjne i Informatyczne mgr inż. Daniel Jasiurkowski ul. Jana Pawła II 35F 33-340 Stary Sącz, z ceną brutto wynoszącą: 172 077,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt dwa tysiące siedemdziesiąt siedem złotych 00/100);
II. Zamawiający informuje:
a. W toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonał poprawy oczywistej omyłki rachunkowej w ofercie nr 6 (oferta wykonawcy: Eurosystem Spółka Akcyjna).Omyłka rachunkowa polegała na błędnym zsumowaniu kwoty netto oraz kwoty podatku VAT.W konsekwencji dokonanej przez Zamawiającego poprawy wartość oferty wynosi: 118 080,00 zł (słownie: sto osiemnaście tysięcy osiemdziesiąt złotych 80/100)
b. W związku ze złożeniem w przedmiotowym postępowaniu dwóch ofert o takiej samej cenie, Zamawiający na podstawie art. 91 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych wezwał wykonawców tj. EUROSYSTEM Spółka Akcyjna oraz Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne w Krakowie Spółka z o.o. do złożenia ofert dodatkowych.
c. Dnia 08 lipca 2011r. złożona została oferta:
1. Oferta nr 1 wykonawcy: Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne w Krakowie Spółka z o.o. 31-530 Kraków, ul. Grzegórzecka 10 z ceną brutto wynoszącą: 116 112,00 zł (słownie: sto szesnaście tysięcy sto dwanaście złotych 00/100);
III. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej:
1. Oferta nr 1 wykonawcy: Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne w Krakowie Spółka z o.o. 31-530 Kraków, ul. Grzegórzecka 10
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt
2. Oferta nr 2 wykonawcy: MGGP S.A. 33-100 Tarnów, ul. Kaczkowskiego 6
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 71,52 pkt, łączna punktacja: 214,56pkt
3. Oferta nr 3 wykonawcy: Zakład Usług Geodezyjnych i Kartograficznych "PRYZMAT" Sp. z o.o.
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 21,45 pkt, łączna punktacja: 64,35 pkt
4. Oferta nr 4 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Informatyczne "INFOGEO" Sp. z o.o. Będzin 42-504 ul. Rzemieślnicza 1
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 21,07 pkt, łączna punktacja: 63,21 pkt
5. Oferta nr 5 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe ADA 43-438 Brenna ul. Wyzwolenia 19a
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 52,44 pkt, łączna punktacja: 157,32 pkt
6. Oferta nr 6 wykonawcy: Eurosystem Spółka Akcyjna 41-506 Chorzów ul. Armii Krajowej 9a,
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 98,33 pkt, łączna punktacja: 294,99 pkt
7. Oferta nr 7 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne Vertical Sp. z o.o. 44-240 Żory ul. Stodolna 31
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 66,01 pkt, łączna punktacja: 198,03 pkt
8. Oferta nr 8 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Inżynierskie LIMBUS Spółka z o.o. ul. J. Lompy 20/10, 40-038 Katowice
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 18,96 pkt, łączna punktacja: 56,88 pkt
9. Oferta nr 9 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Miernictwa Górniczego Spółka z o.o. ul. Mikołowska 100a, 40-065 Katowice
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 76,13 pkt, łączna punktacja: 228,39 pkt
10. Oferta nr 10 wykonawcy: IGEKA Usługi Geodezyjne i Informatyczne mgr inż. Daniel Jasiurkowski ul. Jana Pawła II 35F 33-340 Stary Sącz
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 67,48 pkt, łączna punktacja: 202,44 pkt
IV. Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy (Ofertę nr 1):
Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne w Krakowie
Spółka z o.o. 31-530 Kraków, ul. Grzegórzecka 10
z ceną brutto wynoszącą: 116 112,00 zł (słownie: sto szesnaście tysięcy sto dwanaście złotych 00/100);
Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w w/w postępowaniu.
V. Termin po upływie, którego umowa może być zawarta: 14.07.2011r.
Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert.
|
|
Pszczyna: Poprawa numerycznej mapy ewidencyjnej, opracowanej w ramach programu PHARE 2003 Wektoryzacja map katastralnych w Polsce dla gminy Suszec.
Numer ogłoszenia: 167505 - 2011; data zamieszczenia: 16.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa numerycznej mapy ewidencyjnej, opracowanej w ramach programu PHARE 2003 Wektoryzacja map katastralnych w Polsce dla gminy Suszec..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa numerycznej mapy ewidencyjnej, opracowanej w ramach programu PHARE 2003 Wektoryzacja map katastralnych w Polsce, dla gminy Suszec. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Poprawę przebiegu granic działek w oparciu o materiały posiadane w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej. 2.2 Doprowadzenie do zgodności części opisowej i graficznej ewidencji gruntów i budynków dla gminy Suszec. 2.3 Skanowanie i podpięcie zeskanowanych dokumentów prawnych do programu TurboEwid v.7.9. 2.4 Doprowadzenia do zgodności styków z sąsiednimi jednostkami ewidencyjnymi. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz Warunki Techniczne. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. Wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 27.06.2011r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Jako warunek minimalny Zamawiający wymaga wykazania się co najmniej jedną usługą polegającymi na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru nie mniejszego niż jedna gmina. Wartość wykonanej usługi minimum 200 000,00 zł brutto. Dla wykazanych w załączniku Nr 3 usług (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ) Zamawiający wymaga podania: przedmiotu wykonanej usługi, jej wartości, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za wykonywanie usługi wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik Nr 4 do SIWZ). Warunek minimalny Zamawiającego: 1 osoba z uprawnieniami geodezyjnymi z zakresu 2 (rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenie dokumentacji do celów prawnych). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że osoba, która będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ Inne oświadczenia i dokumenty, które Zamawiający zaleca załączyć do oferty: Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - służy właściwej weryfikacji należytej reprezentacji podmiotu, przedłożenie dokumentu umożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny czy osoba fizyczna, składająca oświadczenie woli w postaci oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzi działalność gospodarczą zarejestrowaną przez właściwy organ. Zamawiający dokonując oceny oferty musi mieć jednoznaczną informację o statusie cywilnoprawnym wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana terminu realizacji zamówienia z następujących przyczyn: a. przerw w realizacji przedmiotu umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; b. pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; c. wstrzymania realizacji prac objętych umową, uniemożliwiających terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się zmiany w umowie powstałe w następstwie : a. działania siły wyższej, b. poprawy oczywistej omyłki, c. zmiany nazwy, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych; d. zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; e. zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; f. rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia wykonawcy. g. zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Pszczynie, parter pok. 5 lub w drodze przesyłki pocztowej (poleconej) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 10:00, miejsce: 1. Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
|