Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 19-04-2011, godz. 10:00
Dostawa wyposażenia dydaktycznego pracowni kształcenia ustawicznego w PZS nr 1.
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
Znak postępowania:
Sprawa nr: IZ.274.5.2011
Pismo nr IZ.274-1/5/2011
Pszczyna dnia 26 kwiecień 2011r.
WYNIKI POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO
Dotyczy: przetargu nieograniczonego, nr postępowania: IZ.274.5.2011 na realizację zadania: „Dostawa wyposażenia dydaktycznego pracowni kształcenia ustawicznego w PZS nr 1”.
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 75 ze zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: „Dostawa wyposażenia dydaktycznego pracowni kształcenia ustawicznego w PZSnr1”.
I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców:
Część A: WYPOSAŻENIE DYDAKTYCZNE
1. Oferta nr 1 wykonawcy: „System - Barosz Gwimet” Spółka z o.o. 44-300 Wodzisław Śląski ul. Marklowicka 7 z ceną brutto wynoszącą: 575 702,00 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt pięć tysięcy siedemset dwa złote 00/100).
Część B: SPRZĘT MULTIMEDIALNY
1. Oferta nr 2 wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław z ceną brutto wynoszącą: 32 964,00 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące dziewięćset sześćdziesiąt cztery złote 00/100);
2. Oferta nr 3 wykonawcy: InfoLogic s.c. A. Olszar J. Olszar ul. Bobrecka 27 43-400 Cieszyn z ceną brutto wynoszącą: 28 965,27 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt pięć złotych 27/100);
3. Oferta nr 4 wykonawcy: PROVIDEO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 40-637 Katowice, ul. Kryniczna 26 z ceną brutto wynoszącą: 28 368,72 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy trzysta sześćdziesiąt osiem złotych 72/100);
II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej:
Część A: WYPOSAŻENIE DYDAKTYCZNE
1. Oferta nr 1 wykonawcy: „System - Barosz Gwimet” Spółka z o.o. 44-300 Wodzisław Śląski ul. Marklowicka 7
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 400,00pkt
Część B: SPRZĘT MULTIMEDIALNY
1. Oferta nr 2 wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław,
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 86,06 pkt, łączna punktacja: 344,24 pkt
2. Oferta nr 3 wykonawcy: InfoLogic s.c. A. Olszar J. Olszar ul. Bobrecka 27 43-400 Cieszyn,
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 97,94 pkt, łączna punktacja: 391,76 pkt
3. Oferta nr 4 wykonawcy: PROVIDEO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 40-637 Katowice, ul. Kryniczna 26
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 400,00pkt
III. Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano oferty niżej wymienionych Wykonawców:
dla Części A: WYPOSAŻENIE DYDAKTYCZNE
„System - Barosz Gwimet” Spółka z o.o. 44-300 Wodzisław Śląski ul. Marklowicka 7 (oferta nr 1)
z ceną brutto wynoszącą: 575 702,00 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt pięć tysięcy siedemset dwa złote 00/100).
Dla części B: SPRZĘT MULTIMEDIALNY
PROVIDEO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 40-637 Katowice, ul. Kryniczna 26 (oferta nr 4)
z ceną brutto wynoszącą: 28 368,72 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy trzysta sześćdziesiąt osiem złotych 72/100);
Wybrane oferty, spełniają wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawierają najniższe ceny spośród ofert złożonych w w/w postępowaniu dla poszczególnych części zamówienia.
Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert.
|
|
Pszczyna: Dostawa wyposażenia dydaktycznego pracowni kształcenia ustawicznego w PZS nr 1.
Numer ogłoszenia: 111683 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dydaktycznego pracowni kształcenia ustawicznego w PZS nr 1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia dydaktycznego pracowni kształcenia ustawicznego w PZS nr 1. Ze względu na charakter przedmiotu dostawy dla umożliwienia udziału w postępowaniu jak najszerszej grupie wyspecjalizowanych wykonawców, całość zamówienia podzielono na 2 odrębne części: CZĘŚĆ A - WYPOSAŻENIE DYDAKTYCZNE. Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1 Zakres Dostawy, część A. CZĘŚĆ B - SPRZĘT MULTIMEDIALNY Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1 Zakres Dostawy, część B. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.60.00.00-2, 30.20.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest załączenie do oferty przedmiotowego dokumentu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. zaleca załączyć do oferty: Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - służy właściwej weryfikacji należytej reprezentacji podmiotu, przedłożenie dokumentu umożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny czy osoba fizyczna, składająca oświadczenie woli w postaci oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzi działalność gospodarczą zarejestrowaną przez właściwy organ. Zamawiający dokonując oceny oferty musi mieć jednoznaczną informację o statusie cywilnoprawnym wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: a. ustawowej zmiany przepisów podatkowych, b. działania siły wyższej, c. rezygnacji Zamawiającego z wykonania części dostaw z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia wykonawcy, d. poprawy oczywistej omyłki.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok. 5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10, 43-200 Pszczyna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwie Powiatowym w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie umowy odbywać się będzie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - działanie 8.3 Infrastruktura kształcenia ustawicznego- Stworzenie infrastruktury kształcenia ustawicznego Zespołu Szkół Samochodowych w Pszczynie, projekt Dajemy Ci naukę by życie nie dało Ci nauczki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ A - WYPOSAŻENIE DYDAKTYCZNE.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia dydaktycznego pracowni kształcenia ustawicznego w PZS nr 1. CZĘŚĆ A - WYPOSAŻENIE DYDAKTYCZNE Szczegółowy zakres, opis techniczny zawiera załącznik nr 1 Zakres Dostawy część A Wyposażenie dydaktyczne..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.60.00.00-2.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.09.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ B - SPRZĘT MULTIMEDIALNY.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ B - SPRZĘT MULTIMEDIALNY Szczegółowy zakres, opis techniczny zawiera załącznik nr 1 Zakres Dostawy część B Sprzęt multimedialny..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
|
|