Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 08-09-2010, godz. 10:00
Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Pszczynie.
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
POWIAT PSZCZYŃSKI – STAROSTWO POWIATOWE W PSZCZYNIE
43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja 10
tel. +48 (32) 449 23 00, fax. +48 (32) 449 23 45
www.powiat.pszczyna.pl e-mail: powiat@powiat.pszczyna.pl
OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO
Pszczyna dnia 27.09.2010r.
Pismo nr: IZ.342-89/2010
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr: IZ.343 –11/U/2010 na realizację zadania:
„Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Pszczynie”.
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: „Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Pszczynie”
I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców:
1. Oferta nr 1 wykonawcy: GEOMATYKA– KRAKÓW s.c. 30-898 Kraków ul. Schulza 1 z ceną brutto wynoszącą: 349 896,00 zł (słownie: trzysta czterdzieści dziewięć tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt sześć złotych 00/100);
2. Oferta nr 2 wykonawcy: Konsorcjum Firm: Lider Konsorcjum Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Informatyczne COMPASS S.A. ul. Juliusza Lea 114; 30-133 Kraków
Uczestnik Konsorcjum: KPG S.A. ul. Rymarska 3; 31-527 Kraków z ceną brutto wynoszącą: 444 690,00 zł (słownie: czterysta czterdzieści cztery tysiące sześćset dziewięćdziesiąt złotych 00/100 ).
II. Oferta, spełniająca wymagania zawarte w siwz, otrzymała punktację jak niżej:
Oferta nr 1 wykonawcy: GEOMATYKA – KRAKÓW s.c. 30-898 Kraków ul. Schulza 1;
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt
III. Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny złożonych ofert w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy:
GEOMATYKA – KRAKÓW s.c. 30-898 Kraków ul. Schulza 1 (oferta nr 1)
z ceną brutto wynoszącą: 349 896,00 zł
(słownie: trzysta czterdzieści dziewięć tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt sześć złotych 00/100);
Przedłożona oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawierają najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert.
|
|
Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Pszczynie.
Numer ogłoszenia: 235531 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Pszczynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Pszczynie. 1. Celem przedmiotu zamówienia jest wdrożenie i instalacja zintegrowanego systemu informatycznego do prowadzenia wszystkich ewidencji i rejestrów publicznych wchodzących w skład zasobu geodezyjnego w sposób kompleksowy i zintegrowany oraz w celu włączenia ich do Krajowego Systemu Informacji o Terenie i Infrastruktury Informacji Przestrzennej, zgodnie z nową ustawą z dnia 4 marca 2010 roku o infrastrukturze informacji przestrzennej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: a. Udzielenie licencji na użytkowanie oraz instalację na serwerze autorskich struktur bazy danych w standardzie ORACLE do gromadzenia danych powiatowego zasobu geodezyjnego w zakresie: ewidencji gruntów i budynków wraz z mapą ewidencyjną; ewidencji cen i wartości nieruchomości wraz z mapą cen; ewidencji prac geodezyjnych wraz z mapą zakresów prac; ewidencji dokumentacji geodezyjnej wraz z mapą zakresów dokumentacji; ewidencji wypożyczeń materiałów geodezyjnych, ewidencji obiektów terenowych zgodnych z instrukcją K-1 wraz z mapą zasadniczą; ewidencji sieci uzbrojenia terenu wraz z mapą sieci, ewidencji spraw ZUDP wraz z mapą obiektów projektowanych; ewidencji osnów geodezyjnych wraz z mapą sieci osnów; ewidencji faktur i dokumentacji finansowo-księgowej; ewidencji mienia Skarbu Państwa i Powiatu wraz z mapą mienia na serwerze powiatowym. b. Udzielenie licencji na nieograniczoną ilość stanowisk i instalację na 20 stanowiskach komputerowych oprogramowania aplikacyjnego do generacji map i dokumentów oraz bieżącej obsługi danych zasobu geodezyjnego zgromadzonych w Starostwie Powiatowym w Pszczynie, w sieci lokalnej Zamawiającego. c. Szkolenie w obsłudze oprogramowania: 20 osób w pełnym zakresie oraz 20 osób korzystających z funkcji przeglądania danych. d. Dostawę sprzętu komputerowego i serwera / opisanego w zał. Nr 1 do siwz - Warunki techniczne pkt.2.2 i 2.3/. e. Prace wdrożeniowe - konwersję i integrację danych /szczegółowo opisane w zał. Nr 1 do siwz - Warunki techniczne pkt. 3.2 i 3.3/ 3. Szczegółowy zakres przedmiotowej usługi zawiera załącznik nr 1 Warunki techniczne. 4. W przypadku określenia elementów przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i systemów równoważnych. Zamawiający wyjaśnia, iż pod pojęciem równoważności rozumie inny materiał, urządzenie czy system pochodzący od innego producenta niż wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ, pod warunkiem, że służy do tego samego celu, posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe co produkt oryginalny. Ponadto równoważność oznacza materiał, urządzenie czy system nie gorszy gatunkowo niż określony w załączniku nr 1 do SIWZ ; ponadto wskazanie znaku towarowego lub pochodzenia nadaje wymienionym konkretnym produktom tylko charakter przykładowy jako określenie standardów i parametrów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usługi - w sposób i w zakresie zgodnym z art. 67 ust.1, pkt 6 UPZP.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.20.00-4, 72.26.30.00-6, 72.26.70.00-4, 72.30.00.00-8, 72.31.11.00-9, 72.32.00.00-4, 72.22.23.00-0, 72.26.80.00-1, 72.22.41.00-2, 48.82.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o zamówienie warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100), w terminie do dnia 08.09.2010 r. do godz. 10.00.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o nie dotyczy
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. Wykazu usług o tożsamym (podobnym) charakterze i zakresie, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 08.09.2010r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Jako warunek minimalny Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o wykonaniu w co najmniej 15 powiatach ziemskich wdrożenia systemu informatycznego o tożsamym zakresie i charakterze. Powyższy wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o nie dotyczy
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o nie dotyczy
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2c ustawy PZP). Wymagane jest załączenie do oferty przedmiotowego dokumentu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• inne dokumenty
a.Oświadczenia potwierdzającego, że oferowana usługa tj. Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Pszczynie wraz z dostawą sprzętu (wycenione w ofercie) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ Warunki techniczne. Wymagane oświadczenie należy złożyć w formie załącznika nr 4 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań technicznych przedmiotu zamówienia. b. W celu potwierdzenia, że oferowana usługa tj. Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Pszczynie wraz z dostawą sprzętu odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający na podstawie §5 przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226 poz. 1817) przeprowadzi test sprawdzający sprawność i zakres działania oferowanego systemu informatycznego. Regulamin przeprowadzenia testu i sposób jego oceny zostały sprecyzowane w załączniku nr 7 do siwz Regulamin przeprowadzenia testu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. 2. zmiana terminu realizacji zamówienia z następujących przyczyn: a. przerw w realizacji przedmiotu umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; b. powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub dostaw zamiennych, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; c. pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; d. wstrzymania realizacji prac objętych umową, uniemożliwiających terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się zmiany w umowie powstałe w następstwie : a. działania siły wyższej, b. poprawy oczywistej omyłki, c. rezygnacji z wykonania części dostawy z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia wykonawcy. d. zmiany nazwy, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych; e. zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; f. zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; g. zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok. 5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
|