Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 20-05-2010, godz. 08:00
Odnowa oznakowania poziomego na sieci powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
Pszczyna, dnia 24.05.2010r.
PZD/DT/343/06/2010
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA:
„Odnowa oznakowania poziomego na sieci dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna”.
ZAMAWIAJĄCY:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
ul. Chopina 4
43-200 Pszczyna
Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 24 maja 2010r. wybrał ofertę :
Firma Wielobranżowa „ZEBRA MAX”
Danuta Respondek
Ul. Siemianowicka 98
41-902 Bytom
Cena oferty: 40.626,00 zł.
Uzasadnienie wybory oferty: Oferta Firmy Wielobranżowej „ZEBRA MAX” Danuta Respondek, ul. Siemianowicka 98, 41-902 Bytom, spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta po terminie przewidzianym na wniesienie odwołania tj. po 31.05.2010r.
Wykonawcy spełniający warunki:
1. Konsorcjum firm: GRAWIL – SILESIANA Sp. z o.o., ul. Komunalna 7, 87-800 Włocławek i Firma Wielobranżowa „ZEBRA 2” Seweryn Respondek, ul. Siemianowicka 98, 41-902 Bytom – liczba pkt w kryterium cena – 68,24
2. Konsorcjum firm: FENIKS GT Ponitka i Wspólnicy Sp.j., ul. K. Miarki, 44-230 Bełk i „DUCTUS Sp. z o.o., ul. Chodkiewicza 3, 63-400 Ostrów Wielkopolski – liczba pkt w kryterium cena – 75,92
3. Firma wielobranżowa „ZEBRA MAX” Danuta Respondek, ul. Siemianowicka 98, 41-902 Bytom – liczba pkt w kryterium cena – 100,00
PZD/DT/343/06/2010
Pszczyna, dnia 09.06.2010r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA:
"Odnowa oznakowania poziomego na sieci dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna".
ZAMAWIAJĄCY:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
ul. Chopina 4
43-200 Pszczyna
Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 09 czerwca 2010r. wybrał ofertę:
Konsorcjum firm:
FENIKS GT Ponitka i Wspólnicy Sp.j.
ul. K. Miarki, 44-230 Bełk
"DUCTUS Sp. z o.o."
ul. Chodkiewicza 3, 63-400 Ostrów Wielkopolski
w cenie 53.509,20 zł.
Uzasadnienie wybory oferty:
W związku z tym, że Firma Wielobranżowa "ZEBRA-MAX" Danuta Respondek z siedzibą w Bytomiu, przy ul. Siemianowickiej 98, uchyliła się od zawarcia umowy na "Odnowę oznakowania poziomego na sieci dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna" Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie na podstawie art. 94 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz U. nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z późn. zm.) informuje, że dokonał wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty spośród złożonych ofert.
Konsorcjum firm: FENIKS GT Ponitka i Wspólnicy Sp.j., ul. K. Miarki, 44-230 Bełki "DUCTUS Sp. z o.o.", ul. Chodkiewicza 3, 63-400 Ostrów Wielkopolski spełniło wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wykonawcy spełniający warunki:
1. Konsorcjum firm: GRAWIL - SILESIANA Sp. z o.o., ul. Komunalna 7, 87-800 Włocławek i Firma Wielobranżowa "ZEBRA 2" Seweryn Respondek, ul. Siemianowicka 98, 41-902 Bytom - liczba pkt w kryterium cena - 68,24
2. Konsorcjum firm: FENIKS GT Ponitka i Wspólnicy Sp.j., ul. K. Miarki, 44-230 Bełk i "DUCTUS Sp. z o.o.", ul. Chodkiewicza 3, 63-400 Ostrów Wielkopolski - liczba pkt w kryterium cena - 75,92
3. Firma wielobranżowa "ZEBRA MAX" Danuta Respondek, ul. Siemianowicka 98, 41-902 Bytom - liczba pkt w kryterium cena - 100,00
PZD/DT/343/06/2010
Pszczyna, dnia 11.06.2010r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA:
"Odnowa oznakowania poziomego na sieci dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych
przez PZD Pszczyna".
ZAMAWIAJĄCY:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
ul. Chopina 4
43-200 Pszczyna
Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 11 czerwca 2010r. wybrał ofertę:
Konsorcjum Firm:
GRAWIL-SILESIANA Sp. z o.o.
Ul. Komunalna 7
87-800 Włocławek
Firma Wielobranżowa "ZEBRA 2"
Seweryn Respondek
Ul. Siemianowicka 98
41-902 Bytom
w cenie 59.536,00 zł.
Uzasadnienie wybory oferty:
W związku z tym, że Firma Wielobranżowa "ZEBRA-MAX" Danuta Respondek z siedzibą w Bytomiu, przy ul. Siemianowickiej 98, uchyliła się od zawarcia umowy na "Odnowę oznakowania poziomego na sieci dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna", a Konsorcjum firm: FENIKS GT Ponitka i Wspólnicy Sp.j., ul. K. Miarki, 44-230 Bełk i "DUCTUS Sp. z o.o.", ul. Chodkiewicza 3, 63-400 Ostrów Wielkopolski z ofertą drugą w kolejności, zrezygnowało z wykonania w/w zadania , Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie na podstawie art. 94 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz U. nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z późn. zm.) dokonał wyboru kolejnej najkorzystniejszej spośród złożonych ofert.
Konsorcjum firm: GRAWIL - SILESIANA Sp. z o.o., ul. Komunalna 7, 87-800 Włocławek i Firma Wielobranżowa "ZEBRA 2" Seweryn Respondek, ul. Siemianowicka 98, 41-902 Bytom spełniło wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wykonawcy spełniający warunki:
1. Konsorcjum firm: GRAWIL - SILESIANA Sp. z o.o., ul. Komunalna 7, 87-800 Włocławek i Firma Wielobranżowa "ZEBRA 2" Seweryn Respondek, ul. Siemianowicka 98, 41-902 Bytom ? liczba pkt w kryterium cena - 68,24
2. Konsorcjum firm: FENIKS GT Ponitka i Wspólnicy Sp.j., ul. K. Miarki, 44-230 Bełk i "DUCTUS Sp. z o.o.", ul. Chodkiewicza 3, 63-400 Ostrów Wielkopolski - liczba pkt w kryterium cena - 75,92
3. Firma wielobranżowa "ZEBRA MAX" Danuta Respondek, ul. Siemianowicka 98, 41-902 Bytom - liczba pkt w kryterium cena - 100,00
|
|
Pszczyna: Odnowa oznakowania poziomego na sieci powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna
Numer ogłoszenia: 108031 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie , ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, faks (032) 212-80-69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa oznakowania poziomego na sieci powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowa oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna. Zakres: szacunkowy zakres robót ustalono na ok. 3360 m2 odnowy oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich oraz wykonanie pozostałych robót towarzyszących. Roboty obejmują: - mechaniczne oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbą chlorokauczukową) linii ciągłych, linii przerywanych, linii na skrzyżowaniach i przejściach, - ręczne oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farba chlorokauczukową) strzałek i innych symboli, - mechaniczne oznakowanie poziome jezdni materiałami grubowarstwowymi linii na skrzyżowaniach i przejściach (białe lub czerwone)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
· Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
· Przedmiotem zamówienia jest odnowa oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna. Roboty obejmują: - mechaniczne oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbą chlorokauczukową) linii ciągłych, linii przerywanych, linii na skrzyżowaniach i przejściach, - ręczne oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farba chlorokauczukową) strzałek i innych symboli, - mechaniczne oznakowanie poziome jezdni materiałami grubowarstwowymi linii na skrzyżowaniach i przejściach (białe lub czerwone).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat minimum dwa zamówienia odpowiadające każde swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał: - roboty związane z odnową lub wykonaniem oznakowania poziomego w ciągu dróg publicznych (gminnych, powiatowych, miejskich, wojewódzkich lub krajowych) w ilości minimum 3000 m2 lub na kwotę minimum 40 000,00 zł każde, oraz dołączyć dokumenty potwierdzające , że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi dysponować min. 2 szt. zmechanizowanego sprzętu malującego oraz min. 1 samochód dostawczy. Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie: 4 pracowników posiadających minimum 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu robót związanych z odnową lub wykonaniem oznakowania poziomego. Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty zgodnie z treścią Formularza nr 1 Wypełniony Formularz nr 2 a i 2 b - kosztorys ślepy Oświadczenie wskazujące jaka część przedmiotu zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom. (Formularz 5).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c) zmiana w kolejności i terminach wykonywania robót, d) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki zaistniałej w umowie. ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY A. Możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: a) przekazanie odpowiednich dokumentów. B. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje administracyjne (opóźnienie spowodowane przez władze), b) przedłużenie procedury przetargowej, c) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.), d) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości, e) zmiany stanu prawnego, f) niesprzyjające warunki atmosferyczne, g) działania sił natury uznane za stan klęski żywiołowej. C Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku: a) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) z obniżeniem kosztu wykonania robót, a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, c) z rezygnacją z części robót, Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: Sposób inicjowania zmian: a) Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, b) Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). W rezultacie dokonania czynności opisanych w punkcie 1 może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pzd.powiat.pszczyna.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2010 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
|