Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 22-10-2009, godz. 08:00
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Pszczyna poprzez przebudowę drogi powiatowej – ulicy Hodowców w Wiśle Wielkiej
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
PZD/DT/342/34/2009
Pszczyna, dnia 24.11.2009r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA:
"Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Pszczyna poprzez przebudowę drogi powiatowej - ulicy Hodowców w Wiśle Wielkiej".
ZAMAWIAJĄCY:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
ul. Chopina 4
43-200 Pszczyna
Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 24 listopada 2009r. wybrał ofertę:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne "Rol-Bud" Sp.j.
Pastor Kazimierz
Ul. Rolna 4
43-262 Kobielice
w cenie 4 500 000,12 zł.
Uzasadnienie wybory oferty:
W związku z tym, że Firma "Bud-Rol" Bogusław Reclik z siedzibą w Golasowicach przy ul. M.Konopnickiej 2A oraz drugi w kolejności Zakład Robót Inżynieryjnych "Infrapol" z siedzibą w Rudzie Śląskiej przy ul. Magdziorza 28 nie wyrazili zgody na przedłużenie terminu związania ofertą w wymaganym czasie jak również nie wnieśli nowego wadium, Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie informuje, że na podstawie art. 94 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz U. nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z późn. zm.) dokonał wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne "Rol-Bud" Sp.j. Pastor Kazimierz spełniło wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wykonawcy spełniający warunki:
Przedsiębiorstwo Usługowo- Produkcyjne "ROL-BUD" Sp.j. Pastor Kazimierz, ul. Rolna 4, 43-262 Kobielice
Przedsiębiorstwo Budowlano-Melioracyjne "Tolos" Sp.j. Józef Walczak, Piotr Walczak os. Ks. Władysława 8D/10, 44-240 Żory
Wykonawcy Wykluczeni:
1. Firma "Bud-Rol" Bogusław Reclik ul. M.Konopnickiej 2A, 43-252 Golasowice
2. Zakład Robót Inżynieryjnych "Infrapol" ul.Magdziorza 28, 41-710 Ruda Śląska
3.Konsorcjum: Lider: Budownictwo Wodno-Inżynieryjne i Drogowe Sp. z o.o. ul. Batorego 19, 43-200 Pszczyna, Partner: Firma "Strada" Maciej Zdziebło ul. Gagarina 132C, 44-268 Jastrzębie Zdrój
4. Eurovia Polska S.A. Bielany Wrocławskie ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce
5. Konsorcjum: Lider: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Radex" Sp. z o.o. ul. Cegielniana 25, 43-300 Bielsko-Biała, Partner: PRD Pszczyna ul. Borowikowa 1, 43-215 Jankowice
Pszczyna, dnia 06.11.2009r.
PZD/DT/342/34/2009
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA:
„Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Pszczyna poprzez przebudowę drogi powiatowej – ulicy Hodowców w Wiśle Wielkiej”.
ZAMAWIAJĄCY:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
ul. Chopina 4
43-200 Pszczyna
Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 06 listopada 2009r. wybrał ofertę firmy:
„BUD-ROL” Bogusław Reclik
Ul. M. Konopnickiej 2A
43-252 Golasowice
Cena oferty: 3 870 534,02 zł.
Uzasadnienie wybory oferty: Oferta firmy „BUD-ROL” Bogusław Reclik z siedzibą w Golasowicach, ul. M. Konopnickiej 2A spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
1. Firma „Bud-Rol” Bogusław Reclik ul. M.Konopnickiej 2A, 43-252 Golasowice – liczba pkt w kryterium cena – 100,00
2. Zakład Robót Inżynieryjnych „Infrapol” ul. Magdziorza 28, 41-710 Ruda Śląska - liczba pkt w kryterium cena – 98,22
3. Konsorcjum: Lider: Budownictwo Wodno-Inżynieryjne i Drogowe Sp. z o.o. ul. Batorego 19, 43-200 Pszczyna, Partner: Firma „Strada” Maciej Zdziebło ul. Gagarina 132C, 44-268 Jastrzębie Zdrój -liczba pkt w kryterium cena- 77,78
4. Eurovia Polska S.A. Bielany Wrocławskie ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce- liczba pkt w kryterium cena – 74,54
5. Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne „Rol-Bud” S.J. Pastor Kazimierz, ul. Rolna 4, 43-262 Kobielice– liczba pkt w kryterium cena – 86,01
6. Konsorcjum: Partner: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Radex” Sp. z o.o. ul. Cegielniana 25, 43-300 Bielsko-Biała– liczba pkt w kryterium cena – 70,88
7. Przedsiębiorstwo Budowlano-Melioracyjne Tolos Sp.j. Józef Walczak, Piotr Walczak, os. Ks. Władysława 8d/10, 44-240 Żory- liczba pkt w kryterium cena- 78,12
Oferty odrzucone:
1. Zakład Wielobranżowy „Drog-bus” Łożyński Bogusław ul. Działkowa 1, 44-177 Paniówki
2. Drogród Szymon Tetla ul. Męczenników Oświęcimskich 37a, 43-229 Ćwiklice
3. Konsorcjum: Lider: Dromot Sp. z o.o., ul. Bielska 32, 43-200 Pszczyna, Partner: Firma Kamrat s.c. Dawid Sojka, Katarzyna Janisz ul. Wodzisławska 1, 43-245 Studzionka
|
|
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Pszczyna poprzez przebudowę drogi powiatowej - ulicy Hodowców w Wiśle Wielkiej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, faks (032) 212-80-69.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
· Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Pszczyna poprzez przebudowę drogi powiatowej - ulicy Hodowców w Wiśle Wielkiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej - ul. Hodowców w Wiśle Wielkiej na odcinku o długości 2100 m. Roboty polegają na: - budowie nowej kanalizacji na długości ok. 1800m wraz z wykonaniem wpustów ulicznych, - poszerzeniu jezdni wraz z częściową wymianą konstrukcji istniejącej drogi, - frezowaniu i wymianie warstw bitumicznych poprzez ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej, - ułożeniu obustronnych krawężników wraz z budową jednostronnego chodnika oraz obustronnych wjazdów do posesji, - uformowaniu wraz z częściowym umocnieniem skarp, - oraz wykonaniu pozostałych robót towarzyszących..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.31.40-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 85 000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Bank Spółdzielczy w Pszczynie Nr 16 8448 0004 0009 2294 2028 0003. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający będzie uważał wadium wniesione w pieniądzu za złożone w oznaczonym terminie, jeżeli przed upływem tego terminu kwota wadium wpłynie na wskazany rachunek Zamawiającego. Wadium w postaci niepieniężnej należy: - w formie oryginału dołączyć do składanej oferty lub - w formie oryginału złożyć w sekretariacie Zamawiającego. Wykonawca, który nie złoży wadium w wymaganej wysokości lub z przekroczeniem terminu oznaczonego w specyfikacji albo bez zachowania wymaganej formy zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 3 lat zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont drogi wraz z odwodnieniem, bądź budowę, przebudowę, rozbudowę, lub remont chodników wraz z odwodnieniem na łączną(sumaryczną) kwotę 5 000 000,00 zł Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującą czas realizacji zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków SIWZ wykonawcy winni przedłożyć wymagane dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): Formularz oferty zgodnie z treścią Formularza nr 1 Kosztorys ofertowy zgodnie z treścią Formularza nr 2 - Przedmiary robót, wykonany zgodnie z pkt 14. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP, zgodnie z treścią Formularza 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdy umowa ubezpieczenia zawarta będzie na okres krótszy niż planowany okres realizacji zamówienia, wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, w którym zobowiąże się do regularnej aktualizacji załączonej umowy. Kserokopię umowy spółki, w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające informacje zawarte w Formularzu 4. (referencję lub protokoły odbioru) 7.1.8. Oświadczenie wskazujące podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podaniem części przedmiotu zamówienia która zostanie im powierzona (Formularz 5). Formularz należy wypełnić w przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach poddziałania 7.1.2 Modernizacja i rozbudowa infrastruktury uzupełniającej kluczową sieć drogową Priorytet VII. Transport Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
|
|