Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 25-05-2009, godz. 08:00
Remont nawierzchni ul. Zimowej w Goczałkowicach Zdroju -etap II odcinek od km 0,3+29,00 do 0,4+90,30; odcinek od km od km 0,5+47,00 do 0,7+04,00
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
Pszczyna, dnia 05.06.2009r.
PZD/DT/342/19/2009
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA:
„Remont nawierzchni ul. Zimowej w Goczałkowicach Zdroju -
etap II odcinek od km 0,3+29,00 do 0,4+90,30;
odcinek od km od km 0,5+47,00 do 0,7+04,00”.
ZAMAWIAJĄCY:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
ul. Chopina 4
43-200 Pszczyna
Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 05 czerwca 2009r. wybrał ofertę firmy:
Przedsiębiorstwo Usługowo – Produkcyjne „ROL-BUD”
Spółka jawna, Pastor Kazimierz
Ul. Rolna 4
43-262 Kobielice
Cena oferty: 139.553,54 zł.
Uzasadnienie wybory oferty: Oferta Przedsiębiorstwa Usługowo – Produkcyjnego „ROL-BUD” Spółka jawna Pastor Kazimierz spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
1. EUROVIA POLSKA S.A., ul. Fabryczna 20B, 53-609 Wrocław, Oddział bielsko _ Biała 43-392 Międzyrzecze Górne 83– liczba pkt. w kryterium cena – 71,59
2. „Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Pszczyna” Sp. z o.o., ul. Borowikowa 1, 43-215 Jankowice – liczba pkt. w kryterium cena – 80,12
3. Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne „ROL-BUD” Spółka jawna, Pastor Kazimierz, ul. Rolna 4, 43-262 Kobielice – liczba pkt. w kryterium cena – 100,00
„KEM-Tyskie Drogi” sp. z o.o., ul. Urbanowicka 8, 43-100 Tychy – oferta odrzucona
|
|
Pszczyna: Remont nawierzchni ul. Zimowej w Goczałkowicach Zdroju - etap II odcinek od km 0,3+29,00 do 0,4+90,30; odcinek od km od km 0,5+47,00 do 0,7+04,00
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, faks (032) 212-80-69.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ul. Zimowej w Goczałkowicach Zdroju - etap II odcinek od km 0,3+29,00 do 0,4+90,30; odcinek od km od km 0,5+47,00 do 0,7+04,00.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni ul. Zimowej w Goczałkowicach Zdroju -etap II odcinek od km 0,3+29,00 do 0,4+90,30; odcinek od km od km 0,5+47,00 do 0,7+04,00. Roboty polegają na wykonaniu remontu dwóch odcinków ul. Zimowej o łącznej dł. ok 320 m. Roboty obejmują wykonanie nowej nawierzchni wraz z odwodnieniem, zjazdami, przekładką chodnika i wykonanie pozostałych robót towarzyszących..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP. Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat minimum dwa zamówienia tożsame z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał: roboty związane z budową, przebudową lub remontem nawierzchni asfaltobetonowej o wartości min. 80% złożonej oferty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującą czas realizacji zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Spełnienie ww warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków niniejszego SIWZ wykonawcy winni przedłożyć wymagane dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Formularz oferty zgodnie z treścią Formularza nr 1 2. Kosztorys ofertowy zgodnie z treścią Formularza nr 2 - Przedmiar robót, wykonany zgodnie z pkt 14. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP, zgodnie z treścią Formularza 3. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5 Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdy umowa ubezpieczenia zawarta będzie na okres krótszy niż planowany okres realizacji zamówienia, wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, w którym zobowiąże się do regularnej aktualizacji załączonej umowy. 6. Kserokopię umowy spółki, w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną. 7. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.1. niniejszego SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające informacje zawarte w Formularzu 4. (referencję lub protokoły odbioru) 8. Oświadczenie wskazujące podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podaniem części przedmiotu zamówienia która zostanie im powierzona (Formularz 5). Formularz należy wypełnić w przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro) w terminie do 25.05.2009r. do godziny 800 czasu lokalnego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
|
|