Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 10-02-2009, godz. 08:00
Opracowanie projektu budowlanego dla inwestycji p.n.: Przebudowa ul. Kopernika w Pszczynie
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
Pszczyna, dnia 23.02.2009r.
PZD/DT/342/06/2009
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA:
„Opracowanie projektu budowlanego dla inwestycji p.n.: Przebudowa ul. Kopernika w Pszczynie”.
ZAMAWIAJĄCY:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
ul. Chopina 4
43-200 Pszczyna
Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 23 lutego 2009r. wybrał ofertę firmy:
Biuro Projektowo – Usługowe „ALDA” s.c
Hanna i Janusz Franiczek
Ul. Skrzyszowska 39c
44-300 Wodzisław Śląski
Cena oferty: 124.440,00 zł.
Uzasadnienie wybory oferty: Oferta Biura projektowo – usługowego „ALDA” s.c., Hanna i Janusz Franiczek, spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę.
Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
1. CE- CONSUL Engineering Sp.zo.o, ul. Barona 30, 43-100 Tychy – liczba pkt. w kryterium cena – 84,11
2. KARO Pracowania Projektowa Wojciech Wróblewski, ul. Drozdów 15B, 40-530 Katowice – liczba pkt. w kryterium cena – 73,91
3. Biuro Projektowo-Usługowe ALDA s.c. Hanna i Janusz Franiczek, ul. Skrzyszowska 39c,44-300 Wodzisław Śląski– liczba pkt. w kryterium cena – 100,00
Biuro Studiów i Projektów Komunikacji Sp zo.o.,ul. Szenwalda 42, 40-619 Katowice– oferta odrzucona
DROCAD Sp.zo.o., ul. Fabryczna 45, 43-100 Tychy – oferta odrzucona
|
|
Pszczyna: Opracowanie projektu budowlanego dla inwestycji p.n.: Przebudowa ul. Kopernika w Pszczynie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, faks (032) 212-80-69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego dla inwestycji p.n.: Przebudowa ul. Kopernika w Pszczynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnozakresowej, pełno branżowej, kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy ul. Kopernika w Pszczynie umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na budowę, przeprowadzenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy inwestycji oraz umożliwienie zrealizowanie inwestycji. Zakres dokumentacji obejmuje projekt przebudowy drogi na długości ok. 1000m, budowę pełnej sygnalizacji świetlnej acyklicznej na skrzyżowaniu z ul. Bogdaina i ul. Bolesława Chrobrego wraz z sygnalizacją świetlną wzbudzaną na przejściach dla pieszych, przebudowę istniejącego odwodnienia i budowę nowych ciągów kanalizacji deszczowej, przebudowę skrzyżowań, ciągów pieszych, zatok postojowych, zatok autobusowych, przebudowa i budowa urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP. Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) prawidłowo w okresie ostatnich 3 lat wykonał minimum dwa zamówienia dotyczące opracowania projektu przebudowy drogi wraz z odwodnieniem o długości min. 1,0 km. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie co najmniej jedną osobę z uprawnieniami projektowymi konstrukcyjno-budowlanymi bez ograniczeń lub w specjalności drogowej. Należy dołączyć do oferty dokumenty stwierdzające że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujący czas realizacji zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Spełnienie ww warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków niniejszego SIWZ Wykonawcy winni przedłożyć wymagane dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Formularz oferty zgodnie z treścią Formularza nr 1 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP, zgodnie z treścią Formularza 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdy umowa ubezpieczenia zawarta będzie na okres krótszy niż planowany okres realizacji zamówienia, wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, w którym zobowiąże się do regularnej aktualizacji załączonej umowy. 5. Kserokopię umowy spółki, w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną. 6. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.1. niniejszego SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające informacje zawarte w Formularzu 3 (referencję lub protokoły odbioru). 7. Informacje o potencjale kadrowym Wykonawcy (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.2.2. niniejszego SIWZ. 8. Oświadczenie wskazujące podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podaniem części zamówienia, która zostanie im powierzona (Formularz nr 5). Formularz należy wypełnić w przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro) w terminie do 10.02.2009r. do godziny 800 czasu lokalnego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
|
|