Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 19-08-2008, godz. 10:00
„Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Samochodowych zlokalizowanego przy ul. Poniatowskiego 2 w Pszczynie”.
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
POWIAT PSZCZYŃSKI – STAROSTWO POWIATOWE W PSZCZYNIE
43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja 10
tel. +48 (32) 449 23 00, fax. +48 (32) 449 23 45
www.powiat.pszczyna.pl, e-mail: powiat@powiat.pszczyna.pl
Pszczyna, dnia 28 sierpień 2008r.
Dotyczy: postępowania przetargowego na realizację zadania: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Samochodowych zlokalizowanego przy ul. Poniatowskiego 2 w Pszczynie”( nr sprawy: IZ.345-12/R/08).
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące zadania: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Samochodowych zlokalizowanego przy ul. Poniatowskiego 2 w Pszczynie”( nr sprawy: IZ.345-12/R/08).
I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców:
W zakresie części I (ROBOTY BUDOWLANE :
1. Oferta nr 2 wykonawcy: Zakład Budowlany Roman Tajak 44-240 Żory ul. Rybnicka 206 z ceną brutto wynoszącą: 357 100,57 (słownie: trzysta pięćdziesiąt siedem tysięcy sto złotych 57/100).
2. Oferta nr 4 wykonawcy: P.P.U.H. AKCES Brunon Kieloch 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Zielona 11 z ceną brutto wynoszącą: 317 302,68 zł (słownie: trzysta siedemnaście tysięcy trzysta dwa złote 68/100).
W zakresie części II (ROBOTY INSTALACYJNE):
1. Oferta nr 1 wykonawcy: PUCHAŁKA Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Stanisław Puchałka 43-200 Pszczyna ul. Platynowa 4 z ceną brutto wynoszącą: 118 882,86 zł (słownie: sto osiemnaście tysięcy osiemset osiemdziesiąt dwa złote 86/100)
2. Oferta nr 3 wykonawcy: Instalmedia sp. z o.o. ul. Targiela 8, 43-100 Tychy z ceną brutto wynoszącą: 140 203,77zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy dwieście trzy złote 77/100).
W zakresie części III (MALOWANIE ELEWACJI):
1. Oferta nr 2 wykonawcy: Zakład Budowlany Roman Tajak 44-240 Żory ul. Rybnicka 206 z ceną brutto wynoszącą: 31 186,62 (słownie: trzydzieści jeden tysięcy sto osiemdziesiąt sześć złotych 62/100).
2. Oferta nr 4 wykonawcy: P.P.U.H. AKCES Brunon Kieloch 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Zielona 11 z ceną brutto wynoszącą: 24 515,30 (słownie: dwadzieścia cztery tysiące pięćset piętnaście złotych 30/100).
W toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym przetargu:
O D R Z U C E N I A
II. Odrzucono z postępowania ofertę niżej wymienionego wykonawcy:
W zakresie części III (MALOWANIE ELEWACJI):
Zakład Budowlany Roman Tajak 44-240 Żory, ul. Rybnicka 206 (oferta nr 2)
powodem odrzucenia jest:
Omyłka rachunkowa w obliczeniu ceny, której nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
(Podstawa prawna: art. 89 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych).
Wykonawca w formularzu ofertowym omyłkowo obliczył cenę zamówienia (cenę brutto), tzn. cena brutto podana w ofercie nie jest sumą ceny netto i podatku VAT podanej w ofercie.
W kosztorysie ofertowym stanowiącym element przedłożonej oferty wykonawca wyliczył wartość brutto zamówienia na kwotę inną, niż cena brutto zamówienia podana w formularzu ofertowym.
IV. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz otrzymały punktację jak niżej:
W zakresie części I (ROBOTY BUDOWLANE ):
1. Oferta nr 2 wykonawcy: Zakład Budowlany Roman Tajak 44-240 Żory ul. Rybnicka 206
Liczba pkt w kryterium cena 100% wynosi: 89,00 pkt, łączna punktacja 267,00 pkt
2. Oferta nr 4 wykonawcy: P.P.U.H. AKCES Brunon Kieloch 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Zielona 11
Liczba pkt w kryterium cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja 300,00 pkt
W zakresie części II (ROBOTY INSTALACYJNE):
1. Oferta nr 1 wykonawcy: PUCHAŁKA Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Stanisław Puchałka 43-200 Pszczyna ul. Platynowa 4
Liczba pkt w kryterium cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja 300,00 pkt
2. Oferta nr 3 wykonawcy: Instalmedia sp. z o.o. ul. Targiela 8 43-100 Tychy
Liczba pkt w kryterium cena 100% wynosi: 85,00 pkt, łączna punktacja 255,00 pkt
W zakresie części III (MALOWANIE ELEWACJI):
1. Oferta nr 4 wykonawcy: P.P.U.H. AKCES Brunon Kieloch 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Zielona 11
Liczba pkt w kryterium cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja 300,00 pkt
R O Z S T R Z Y G N I Ę C I E
V. Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu wybrano oferty niżej wymienionych Wykonawców:
W zakresie części I (ROBOTY BUDOWLANE):
P.P.U.H. AKCES Brunon Kieloch 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Zielona 11 z ceną brutto wynoszącą: 317 302,68 zł (słownie: trzysta siedemnaście tysięcy trzysta dwa złote 68/100).
W zakresie części II (ROBOTY INSTALACYJNE)
PUCHAŁKA Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Stanisław Puchałka 43-200 Pszczyna ul. Platynowa 4 z ceną brutto wynoszącą: 118 882,86 zł (słownie: sto osiemnaście tysięcy osiemset osiemdziesiąt dwa złote 86/100)
W zakresie części III (MALOWANIE ELEWACJI)
P.P.U.H. AKCES Brunon Kieloch 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Zielona 11
z ceną brutto wynoszącą: 24 515,30 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące pięćset piętnaście złotych 30/100).
Oferty spełniają wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawierają najniższe ceny spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, a nie podlegających odrzuceniu.
Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert.
|
|
Urząd Zamówień Publicznych
Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa
Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:
http://www.portal.uzp.gov.pl
FORMULARZ ZP-400
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczenie obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES
Nazwa:
Powiat Pszczyński
Adres pocztowy:
ul. 3 Maja 10
Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo:
Pszczyna 43-200 śląskie
Telefon: Fax:
032 4492300, 032 4492399 032 4492345
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.powiat.pszczyna.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Samochodowych zlokalizowanego przy ul. Poniatowskiego 2 w Pszczynie
II.1.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
nie przysługuje odwołanie
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części, w sposób umożliwiający składanie ofert częściowych. CZĘŚĆ I. ROBOTY BUDOWLANE W zakres I części wchodzą m. in. roboty budowlane polegające na: a. Robotach demontażowych istniejącego pokrycia dachowego wraz z elementami więźby b. Termomodernizacja dachu nad budynkiem głównym z wykorzystaniem wełny mineralnej grubości 20cm wraz z wymianą pokrycia dachowego i niezbędnymi robotami w obrębie konstrukcji dachu ~364m2 c. Termomodernizacja stropodachu części dobudowanej z wykorzystaniem styropianu laminowanego grubości 15cm wraz z niezbędnymi robotami w obrębie konstrukcji dachu ~21m2 d. Przemurowanie kominów ~10m3 e. Wymiana stolarki okiennej ~87m2 CZĘŚĆ II. ROBOTY INSTALACYJNE W zakres II części wchodzą roboty związane z wymiana instalacji centralnego ogrzewania i modernizacji kotłowni: a. Demontaż i montaż nowych grzejników i instalacji centralnego ogrzewania 38szt. b. Modernizacja kotłowni - (przeponowe naczynie wzbiorcze Reflex, pompa obiegowa Grundfos, zawór mieszający WITA) - 1 kpl. CZĘŚĆ III. MALOWANIE ELEWACJI W zakres III części wchodzą m. in. roboty budowlane polegające na: a. Gruntowanie starych tynków elewacyjnych - ~692 m2 b. Malowanie farbą silikonową elewacyjną, w dwóch kolorach (zgodnie z istniejącą kolorystyką) - ~692 m2
II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny
Glówny przedmiot 45.42.10.00-4
Dodatkowe przedmioty 45.32.00.00-6
45.26.00.00-7
45.33.30.00-0
45.44.21.10-1
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Tak, ilość częsci: 3
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Data zakończenia 15/07/2009
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: A. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 UPZP. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 25.07.2008r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1.1. w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części I zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE: wykonanie co najmniej 2-ch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. robót ogólnobudowlanych w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych obejmujących łącznie: 1.1.1 wykonanie lub przebudowę konstrukcji więźby dachowej 1.1.2 wykonanie pokryć połaci dachowej (w tym co najmniej jeden z dachówki) o wartości min. 150.000 zł brutto każda. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 1.2. w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części II zamówienia: ROBOTY INSTALACYJNE: wykonanie co najmniej 2-ch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. robót instalacyjnych wewnętrznych w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych o wartości robót min 110.000 złotych brutto każda. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.3. w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części III zamówienia: MALOWANIE ELEWCJI - Zamawiający nie wymaga udokumentowania posiadanego doświadczenia. 2. dysponują osobą/osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 2.1. W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części I zamówienia ROBOTY BUDOWLANE i części III zamówienia MALOWANIE ELEWACJI: 2.1.1. Osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, posiadających prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 2.1.2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, powyższych uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 2.2. W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części II zamówienia ROBOTY INSTALACYJNE: 2.2.1. osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, posiadających prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 2.2.2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, powyższych uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (dotyczy wszystkich części zamówienia). d. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 UPZP Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 24 ust.1-4 i art. 22. ust. 1 ustawy PZP) zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wykazu osób i podmiotów (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Warunek minimalny: 1.1. W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części I zamówienia ROBOTY BUDOWLANE i części III zamówienia MALOWANIE ELEWACJI a. 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, posiadających prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. b. Do powyższej listy należy załączyć potwierdzone kserokopie uprawnień w/w osoby oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 1.2. W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części II zamówienia ROBOTY INSTALACYJNE: a. 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, posiadających prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. b. Do powyższej listy należy załączyć potwierdzone kserokopie uprawnień w/w osoby oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym: Warunek minimalny: 2.1. w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części I zamówienia ROBOTY BUDOWLANE: wykonanie co najmniej 2-ch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. robót ogólnobudowlanych w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych obejmujących łącznie: a. wykonanie lub przebudowę konstrukcji więźby dachowej b. wykonanie pokryć połaci dachowej (w tym co najmniej 1 z dachówki) o wartości min. 150.000 zł brutto każda. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 2.2. w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części II zamówienia ROBOTY INSTALACYJNE: wykonanie co najmniej 2-ch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. robót instalacyjnych wewnętrznych w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych o wartości robót min 110.000 złotych brutto każda. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :
www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Pszczynie. 43-200 Pszczyna, ul. 3-go Maja 10
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 19/08/2008 Godzina: 10:00
Miejsce:
Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna
IV.3.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH *
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I. ROBOTY BUDOWLANE
1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ I. ROBOTY BUDOWLANE W zakres I części wchodzą m. in. roboty budowlane polegające na: a. Robotach demontażowych istniejącego pokrycia dachowego wraz z elementami więźby b. Termomodernizacja dachu nad budynkiem głównym z wykorzystaniem wełny mineralnej grubości 20cm wraz z wymianą pokrycia dachowego i niezbędnymi robotami w obrębie konstrukcji dachu ~ 364 m kw c. Termomodernizacja stropodachu części dobudowanej z wykorzystaniem styropianu laminowanego grubości 15cm wraz z niezbędnymi robotami w obrębie konstrukcji dachu ~21 m kw d. Przemurowanie kominów ~ 10 m sześciennych e. Wymiana stolarki okiennej ~87 m kw
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny
Główny przedmiot 45.42.10.00-4
Dodatkowe przedmioty 45.32.00.00-6
45.26.00.00-7
3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA
Zakończenie 15/07/2009
4) KRYTERIA OCENY OFERT
Najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II. ROBOTY INSTALACYJNE
1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ II. ROBOTY INSTALACYJNE W zakres II części wchodzą roboty związane z wymiana instalacji centralnego ogrzewania i modernizacji kotłowni: a. Demontaż i montaż nowych grzejników i instalacji centralnego ogrzewania 38szt. b. Modernizacja kotłowni - (przeponowe naczynie wzbiorcze Reflex, pompa obiegowa Grundfos, zawór mieszający WITA) - 1 kpl.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny
Główny przedmiot 45.33.30.00-0
Dodatkowe przedmioty
3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA
Zakończenie 15/07/2009
4) KRYTERIA OCENY OFERT
Najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III. MALOWANIE ELEWACJI
1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ III. MALOWANIE ELEWACJI W zakres III części wchodzą m. in. roboty budowlane polegające na: a. Gruntowanie starych tynków elewacyjnych - ~692 m2 b. Malowanie farbą silikonową elewacyjną, w dwóch kolorach (zgodnie z istniejącą kolorystyką) - ~692 m2
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny
Główny przedmiot 45.44.21.10-1
Dodatkowe przedmioty
3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA
Zakończenie 15/07/2009
4) KRYTERIA OCENY OFERT
Najniższa cena
|
|