Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 15-07-2008, godz. 08:00
Budowa chodnika przy ul. Golasowickiej w Pielgrzymowicach na odcinku od mostu na potoku Pielgrzymówka do Pawilonu GS
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
PZD/DT/342/26/2008
Pszczyna, dnia 17.07.2008r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA:
„Budowa chodnika przy ul. Golasowickiej w Pielgrzymowicach na odcinku od mostu na potoku Pielgrzymówka do pawilonu GS”.
ZAMAWIAJĄCY:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
ul. Chopina 4
43-200 Pszczyna
Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 17 lipca 2008r. wybrał ofertę:
Firmy „Bud-Rol”
Bogusław Reclik
Ul. M. Konopnickiej 2A
43-252 Golasowice
w cenie 84 741,99 zł.
Uzasadnienie wybory oferty:
Oferta Firmy „Bud-Rol” Bogusław Reclik z siedzibą w Golasowicach przy ul. M. Konopnickiej 2A, spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę.
Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
1. Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne „ROL-BUD” sp.j. Pastor Kazimierz, ul. Rolna 4, 43-262 Kobielice – liczba pkt. w kryterium cena – 87,04
2. Firma Handlowo-Usługowa „Diego” s.c. Zbigniew i Grzegorz Gogol, ul. Pszczyńska 60, 43-254 Warszowice – liczba pkt w kryterium cena – 87,82
3. Firma „Strada” Maciej Zdziebło ul. Gagarina 132C, 44-268 Jastrzębie Zdrój – liczba pkt w kryterium cena – 84,04
4. Firma „Bud-Rol” Bogusław Reclik ul. M. Konopnickiej 2A, 43-252 Golasowice – liczba pkt w kryterium cena – 100,00
|
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczenie obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES
Nazwa:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
Adres pocztowy:
ul. Chopina 4
Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo:
Pszczyna 43-200 śląskie
Telefon: Fax:
(032) 212-80-68 (032) 212-80-69
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.pzd.powiat.pszczyna.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Budowa chodnika przy ul. Golasowickiej w Pielgrzymowicach na odcinku od mostu na potoku Pielgrzymówka do Pawilonu GS
II.1.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
nie przysługuje odwołanie
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika o szerokości 1,5 m na długości ok. 150m, wraz z zjazdami i przykrawężnikowym ciekiem ulicznym, wykonanie 6 kratek ściekowych z przykanalikami, oraz wykonanie pozostałych robót towarzyszących.
II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny
Glówny przedmiot 45.23.32.22-1
Dodatkowe przedmioty
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Okres w miesiącach: 2
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat minimum dwa zamówienia odpowiadające każde swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał: - pracę z zakresu robot brukarskich o pow. min. 300m2 - lub budowę chodnika na dł. min. 150m, - lub budowę chodnika o wartości minimum 70% złożonej oferty. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującą czas realizacji zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Spełnienie w.w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Dla potwierdzenia spełnienia warunków niniejszego SIWZ. Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): Formularz oferty zgodnie z treścią Formularza nr 1 Wypełniony Formularz nr 2 - Kosztorys ślepy zgodnie z pkt. 14 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP, zgodnie z treścią Formularza 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdy umowa ubezpieczenia zawarta będzie na okres krótszy niż planowany okres realizacji zamówienia, wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, w którym zobowiąże się do regularnej aktualizacji załączonej umowy. Kserokopię umowy spółki, w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.1. niniejszego SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające informacje zawarte w Formularzu 4. (referencję lub protokoły odbioru) Oświadczenie wskazujące podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podaniem części przedmiotu zamówienia która zostanie im powierzona (Formularz 5). Formularz należy wypełnić w przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :
www.pzd.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
www.pzd.powiat.pszczyna.pl
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 15/07/2008 Godzina: 08:00
Miejsce:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro) w terminie do 15.07.2008r do godziny 8:00 czasu lokalnego.
IV.3.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
nie dotyczy
|
|