Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 14-05-2008, godz. 08:00
Remont nawierzchni ul. Woszczyckiej w miejscowości Rudziczka, gmina Suszec na długości ok. 170m
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
PZD/DT/342/19/2008
Pszczyna, dnia 20.05.2008r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA:
„Remont nawierzchni ul. Woszczyckiej w miejscowości Rudziczka, gmina Suszec na odcinku o długości ok. 170m”.
ZAMAWIAJĄCY:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
ul. Chopina 4
43-200 Pszczyna
Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 20 maja 2008r. wybrał ofertę:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych
Pszczyna Sp. z o.o.
ul. Borowikowa 1
43-215 Jankowice
w cenie 57 985,20 zł.
Uzasadnienie wybory oferty:
Oferta Przedsiębiorstwa Robót Drogowych w Pszczynie Sp. z o.o. z siedzibą w Jankowicach ul. Borowikowa 1 spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę.
Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
1. Plater Sp.j. Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Pławecki Sylwester Pławecki Leszek ul. Jaworowa 4b, 43-241 Łąka – liczba pkt. w kryterium cena – 87,10
2. Firma „Kamrat” ul. Wodzisławska 1, 43-245 Studzionka – liczba pkt. w kryterium cena – 85,29
3. Firma Handlowo-Usługowa „Diego” S.C. Zbigniew i Grzegorz Gogol ul. Pszczyńska 60, 43-254 Warszowice - liczba pkt. w kryterium cena – 82,84
4. „Kem-Tyskie Drogi” Sp. z o.o. ul. Urbanowicka 8, 43-100 Tychy – liczba pkt. w kryterium cena – 82,26
5. Petbud Sp. z o.o. ul. Dworcowa 61, 43-262 Radostowice– liczba pkt. w kryterium cena – 90,44
6. Przedsiebiorstwo Robót Drogowych Pszczyna ul. Borowikowa 1, 43-215 Jankowice – liczba pkt. w kryterium cena –100,00
7. Firma „Strada” Maciej Zdziebło ul. Gagarina 132c, 44-268 Jastrzębie-Zdrój – liczba pkt. w kryterium cena – 80,82
8. Eurovia Polska S.A. 43-392 Międzyrzecze Górne 83 – liczba pkt. w kryterium cena – 90,07
Centrum Budowy Dróg Śląsk Anna Smorońska ul. Kokotek 6, 41-700 Ruda Śląska – oferta odrzucona
|
|
Zamieszczenie obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES
Nazwa:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
Adres pocztowy:
ul. Chopina 4
Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo:
Pszczyna 43-200 śląskie
Telefon: Fax:
(032) 212-80-68 (032) 212-80-69
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.pzd.powiat.pszczyna.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Remont nawierzchni ul. Woszczyckiej w miejscowości Rudziczka gmina Suszec na długości ok. 170m
II.1.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
nie przysługuje odwołanie
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni ul. Woszczyckiej w Rudziczce na odcinku o długości ok. 170m od posesji nr 35. Roboty polegają na: - ułożeniu warstwy wyrównawczej w ilości 67,5 t, - warstwy ścieralnej o grubości 5cm w ilości ok. 901 m2 - oraz wykonaniu robót towarzyszących.
II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny
Glówny przedmiot 45.23.31.42-6
Dodatkowe przedmioty
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Okres w miesiącach: 1
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP. Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał: - nawierzchnię asfaltobetonową o dł. min. 400 m, - lub nawierzchnię asfaltobetonową o pow. min. 2000 m2 - lub nawierzchnię asfaltobetonową o wartości minimum 70% złożonej oferty. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującą czas realizacji zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Spełnienie w.w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Dla potwierdzenia spełnienia warunków niniejszego SIWZ wykonawcy winni przedłożyć wymagane dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): Formularz oferty zgodnie z treścią Formularza nr 1 Kosztorys ofertowy zgodnie z treścią Formularza nr 2 - Przedmiar robót, wykonany zgodnie z pkt 14. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP, zgodnie z treścią Formularza 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdy umowa ubezpieczenia zawarta będzie na okres krótszy niż planowany okres realizacji zamówienia, wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, w którym zobowiąże się do regularnej aktualizacji załączonej umowy. Kserokopię umowy spółki, w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.1. niniejszego SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające informacje zawarte w Formularzu 4. (referencję lub protokoły odbioru) Oświadczenie wskazujące podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podaniem części przedmiotu zamówienia która zostanie im powierzona (Formularz 5). Formularz należy wypełnić w przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :
www.pzd.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
www.pzd.powiat.pszczyna.pl
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 14/05/2008 Godzina: 08:00
Miejsce:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro) w terminie do 14.05.2008r do godziny 800 czasu lokalnego.
IV.3.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
nie dotyczy
|
|