Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 09-05-2008, godz. 08:00
Odnowa oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
PZD/DT/342/18/2008
Pszczyna, dnia 16.05.2008r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA:
„Odnowa oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna”.
ZAMAWIAJĄCY:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
ul. Chopina 4
43-200 Pszczyna
Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 16 maja 2008r. wybrał ofertę na:
PPUH „LEX” SP.K.
Lech Kołodziejczyk
Lisów, ul. Pagóry 5
26-026 Morawica
w cenie 65 328,25 zł.
Uzasadnienie wybory oferty:
Oferta PPUH „LEX” Sp.k. Lech Kołodziejczyk z siedzibą w Lisowie przy ul. Pagóry 5 spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę.
Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
1. Silesiana B.C. Sp. z o.o. ul. Katowicka 141, 41-705 RudaŚląska - liczba pkt. w kryterium cena – 85,63
2. GiK Sp. z o.o. ul. Lipowa 19A, 44-207 Rybnik – liczba pkt. w kryterium cena – 73,33
3. PPUH „LEX” Sp.k. Lech Kołodziejczyk, Lisów Ul. Pagóry 5, 26-026 Morawica – liczba pkt. w kryterium cena – 100
-----------------------------
PZD/DT/342/18/2008
Pszczyna, dnia 06.06.2008r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA:
kich utrzymywanych przez PZD Pszczyna”.
ZAMAWIAJĄCY:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
ul. Chopina 4
43-200 Pszczyna
Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 06 czerwca 2008r. wybrał ofertę:
GiK Sp.z o.o.
ul. Lipowa 19A
44-207 Rybnik
w cenie 89 085,99 zł.
Uzasadnienie wybory oferty:
W związku z tym, że PPUH „LEX” Sp.k. Lech Kołodziejczyk z siedzibą w Lisowie ul. Pagóry 5 uchyliła się od zawarcia umowy na „Odnowa oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna” a firma Silesiana b.c. z siedzibą w Rudzie Śląskiej ul. Katowicka 141 z ofertą drugą w kolejności, zrezygnowała z wykonania w/w zadania z uwagi na fakt podjęcia się innych prac, Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie na podstawie art. 94 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz U. nr 164 poz. 1163 z 2006 roku z późn. zm.) dokonał wyboru kolejnej najkorzystniejszej spośród złożonych ofert.
Firma GiK Sp. z o.o., ul. Lipowa 19A, Rybnik spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczenie obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES
Nazwa:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
Adres pocztowy:
ul. Chopina 4
Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo:
Pszczyna 43-200 śląskie
Telefon: Fax:
(032) 212-80-68 (032) 212-80-69
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.pzd.powiat.pszczyna.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Odnowa oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
nie przysługuje odwołanie
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odnowa oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna. Zakres: Szacunkowy zakres robót ustalono na ok. 4000,00 m2 odnowy oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich oraz wykonanie pozostałych robót towarzyszących. Roboty obejmują: a) drogi powiatowe: - mechaniczną odnowę jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbą chlorokauczukową) linii ciągłych, linii przerywanych, linii na skrzyżowaniach i przejściach, - mechaniczną odnowę jezdni materiałami grubowarstwowymi linii na skrzyżowaniach i przejściach. b) drogi wojewódzkie: - mechaniczną odnowę jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbą chlorokauczukową) linii ciągłych, linii przerywanych, - mechaniczną odnowę jezdni materiałami grubowarstwowymi linii ciągłych.
II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny
Glówny przedmiot 45.23.32.21-4
Dodatkowe przedmioty
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Okres w miesiącach: 2
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat minimum jedno zamówienie odpowiadające każde swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał: - roboty związane z odnową lub wykonaniem oznakowania pozimowego w ciągu dróg gminnych, powiatowych, miejskich , wojewódzkich lub krajowych na kwotę minimum 70% złożonej oferty. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującą czas realizacji zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca musi dysponować min. 2 szt. zmechanizowanego sprzętu malującego oraz min. 1 samochód dostawczy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie: 4 pracowników posiadających minimum 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu robót związanych z odnową lub wykonaniem oznakowania poziomego. Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Dla potwierdzenia spełnienia warunków niniejszego SIWZ wykonawcy winni przedłożyć wymagane dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): Formularz oferty zgodnie z treścią Formularza nr 1 Kosztorys ofertowy zgodnie z treścią Formularza nr 2 - Przedmiar robót, wykonany zgodnie z pkt 14. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP, zgodnie z treścią Formularza 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdy umowa ubezpieczenia zawarta będzie na okres krótszy niż planowany okres realizacji zamówienia, wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, w którym zobowiąże się do regularnej aktualizacji załączonej umowy. Kserokopie umowy spółki, w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.2.1. niniejszego SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające informacje zawarte w Formularzu 4 (referencję lub protokoły odbioru). Informacje o potencjale kadrowym Wykonawcy (potencjał kadrowy), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 6. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.5. niniejszego SIWZ. Informację o posiadanym sprzęcie (Potencjał techniczny),należy przedstawić zgodnie z treścią Formularza 7. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 6.2.4. Oświadczenie wskazujące podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podaniem części przedmiotu zamówienia która zostanie im powierzona (Formularz 5). Formularz należy wypełnić w przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :
www.pzd.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
www.pzd.powiat.pszczyna.pl
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 09/05/2008 Godzina: 08:00
Miejsce:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro) w terminie do 09.05.2008 r. do godziny 8:00 czasu lokalnego.
IV.3.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
nie dotyczy
|
|