Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 31-03-2008, godz. 08:00
WYKONANIE PRAC PROJEKTOWYCH: BUDOWY CHODNIKÓW I ZATOKI AUTOBUSOWEJ
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
Pszczyna, dnia 01.04.2008r.
PZD/DT/342/15/2008
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA:
WYKONANIE PRAC PROJEKTOWYCH: BUDOWY CHODNIKÓW I ZATOKI AUTOBUSOWEJ
Zadanie 1 – wykonanie dokumentacji projektowej budowy chodnika w ciągu ul. Zawadzkiego w Rudołtowicach i Ćwiklicach na odcinku od DW 933 do Specjalnego Ośrodka Edukacyjno – Leczniczo - Rehabilitacyjnego dla Dzieci Niewidomych i Niedowidzących
Zadanie 2 – wykonanie dokumentacji projektowej budowy chodnika w ciągu ul. Świerczewskiego w Porębie na odcinku od Szkoły Podstawowej do DW 933
Zadanie 3 – wykonanie dokumentacji projektowej budowy zatoki autobusowej w ciągu ul. Brzozowej w Wiśle Wielkiej
ZAMAWIAJĄCY:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
ul. Chopina 4
43-200 Pszczyna
Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 01 kwietnia 2008r. wybrał ofertę firmy:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe WEKER 02”
Ul. Podhalańska 25
44-335 Jastrzębie - Zdrój
Cena oferty: 85.888,00 zł brutto
Uzasadnienie wybory oferty: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe WEKER 02” Ul. Podhalańska 25 44-335 Jastrzębie – Zdrój spełniło wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę.
|
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczenie obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES
Nazwa:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
Adres pocztowy:
ul. Chopina 4
Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo:
Pszczyna 43-200 śląskie
Telefon: Fax:
(032) 212-80-68 (032) 212-80-69
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.pzd.powiat.pszczyna.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
WYKONANIE PRAC PROJEKTOWYCH: BUDOWY CHODNIKÓW I ZATOKI AUTOBUSOWEJ
II.1.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 3 zadań: a) Zadanie 1 Zakres zadania 1 obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej budowy chodnika wraz z kanalizacją deszczową na odcinku od DW 933 do Specjalnego Ośrodka Edukacyjno - Leczniczo - Rehabilitacyjnego dla Dzieci Niewidomych i Niedowidzących na długości ok. 2,75 km wraz z zatokami autobusowymi oraz przebudową istniejącego uzbrojenia kolidującego z projektowanym obiektem. b) Zadanie 2 Zakres zadania 2 obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej budowy chodnika wraz z kanalizacją deszczową o długości ok. 150 m wraz z przebudową istniejącego uzbrojenia kolidującego z projektowanym obiektem. c) Zadanie 3 Zakres zadania 3 obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej budowy zatoki autobusowej o nawierzchni asfaltobetonowej wraz z przebudową odwodnienia w zakresie koniecznym do wykonania zatoki.
II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny
Glówny przedmiot 74.23.22.00-6
Dodatkowe przedmioty
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Data zakończenia 30/11/2008
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP. Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) prawidłowo w okresie ostatnich 3 lat wykonał minimum jedno zamówienie dotyczące opracowania projektu budowy chodnika na długości minimum 1,5 km wraz z kanalizacją deszczową. Spełnienie w.w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP, zgodnie z treścią Formularza 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.1. niniejszego SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające informacje zawarte w Formularzu 3 (referencję lub protokoły odbioru). Informacje o potencjale kadrowym Wykonawcy (potencjał kadrowy), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4. Informacja mus potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.2.2. niniejszego SIWZ. Oświadczenie wskazujące podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podaniem części zamówienia, która zostanie im powierzona (Formularz nr 5). Formularz należy wypełnić w przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :
www.pzd.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
www.pzd.powiat.pszczyna.pl
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 31/03/2008 Godzina: 08:00
Miejsce:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro) w terminie do 31.03.2008r. do godziny 8:00 czasu lokalnego.
IV.3.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
nie dotyczy
|
|