Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 27-03-2008, godz. 10:00
Założenie ewidencji budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej Gmina Suszec, położonej w powiecie pszczyńskim w woj. Śląskim.
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
Pszczyna, dnia 31 marzec 2008r.
Ogłoszenie wyników
przetargu nieograniczonego na:Założenia ewidencji budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej Gmina Suszec, położonej w powiecie pszczyńskim w woj. śląskim.
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące: Założenia ewidencji budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej Gmina Suszec, położonej w powiecie pszczyńskim w woj. śląskim. ( nr sprawy: IZ.345-1/U/08/GN).
I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców:
1. Oferta nr 1 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne VERTICAL sp. z o.o. 44-240 Żory ul. Stodolna 31 z ceną brutto wynoszącą: 291 580,00 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt jeden tysięcy pięćset osiemdziesiąt złotych 00/100)
2. Oferta nr 2 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych sp. z o.o. 42-200 Częstochowa ul. Jaracza 4 z ceną brutto wynoszącą: 216 550,00 zł (słownie: dwieście szesnaście tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100).
3. Oferta nr 3 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Geologiczno-Wiertniczych sp. z o.o. ul. Nowopogońska 1, 41-205 Sosnowiec z ceną brutto wynoszącą: 269 925,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset dwadzieścia pięć złotych 00/100).
4. Oferta nr 4 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Miernictwa Górniczego spółka z o.o. ul. Mikołowska 100a, 40-065 Katowice, z ceną brutto wynoszącą: 207 644,00 złotych (dwieście siedem tysięcy sześćset czterdzieści cztery złote 00/100).
5. Oferta nr 5 wykonawcy: Usługi Geodezyjne GEOS Grzegorz Walecki, 43-200 Pszczyna, ul. Wiśniowa 13, z ceną brutto wynoszącą: 144 000,00 zł (sto czterdzieści cztery tysiące złotych).
W toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym przetargu:
II. Wykluczono z postępowania niżej wymienionego Wykonawcę:
Usługi Geodezyjne GEOS Grzegorz Walecki,
43-200 Pszczyna, ul. Wiśniowa 13 (oferta nr 5)
Za brak dokumentu potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganego w SIWZ (Podst. prawna: art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych).
Dołączony do oferty wykaz, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz, nie spełnia wymagań określonych w pkt. VIII p.pkt.4 SIWZ.
Zamawiający wymagał wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług geodezyjnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom geodezyjnym (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ ), stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane. Zamawiający zastrzegł, że za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzone wykonanie minimum 1 usługi tożsamej z przedmiotem zamówienia o wartości 200 000 zł brutto.
Wykonawca w ofercie przedłożył wykaz 2 usług geodezyjnych, do którego dołączył referencje dotyczące ich wykonania.
W pozycji 1 przedmiotowego wykazu wpisano usługę, której wartość wynosi: 109 190 zł – brak spełnienia warunku granicznego – wartość 200 000 zł brutto.
W pozycji 2 wykazu wpisano usługę dotyczącą aktualizacji map zasadniczych, której część obejmowała kontrolę oraz uzupełnianie ewidencji Gruntów, Budynków i Użytków - usługę, która nie jest tożsama z usługą stanowiącą przedmiot zamówienia.
III. Odrzucono z postępowania ofertę niżej wymienionego wykonawcy:
Usługi Geodezyjne GEOS Grzegorz Walecki,
43-200 Pszczyna, ul. Wiśniowa 13 (oferta nr 5)
powodem odrzucenia jest:
Wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (Podst. Prawna: art. 24 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych).
Pozostałe oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz otrzymały punktację jak niżej:
1. Oferta nr 1 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne VERTICAL sp. z o.o. 44-240 Żory ul. Stodolna 31
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 71,21 pkt, łączna punktacja: 284,84 pkt
2. Oferta nr 2 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych sp. z o.o. 42-200 Częstochowa ul. Jaracza 4
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 95,89 pkt, łączna punktacja: 383,56 pkt
3. Oferta nr 3 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Geologiczno-Wiertniczych sp. z o.o. ul. Nowopogońska 1, 41-205 Sosnowiec
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 76,93 pkt, łączna punktacja: 307,72 pkt
5. Oferta nr 4 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Miernictwa Górniczego spółka z o.o. ul. Mikołowska 100a, 40-065 Katowice
Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 400,00 pkt
IV. Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Miernictwa Górniczego spółka z o.o. ul. Mikołowska 100a, 40-065 Katowice
Oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, a nie podlegających odrzuceniu, z ceną brutto wynoszącą: 207 644,00 zł (słownie: dwieście siedem tysięcy sześćset czterdzieści cztery złote 00/100 złotych).
Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert.
|
|
Założenie ewidencji budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej Gmina Suszec, położonej w powiecie pszczyńskim w woj. Śląskim.
Numer ogłoszenia: 55464 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, fax 032 4492345.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie ewidencji budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej Gmina Suszec, położonej w powiecie pszczyńskim w woj. Śląskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Założenie ewidencji budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej Gmina Suszec, położonej w powiecie pszczyńskim w woj. Śląskim. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz formę opracowania podano w załączniku nr 1 do SIWZ (Warunki techniczne). Nie przysługuje odwołanie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt1 i 4 UPZP. 2.Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 2 i 3 UPZP. 3.Wykonają zamówienie w terminie: a.do dnia 29 sierpnia 2008r - zakończenie prac polowych b.do dnia 30 października 2008r. - wyłożenie wyników do wglądu zainteresowanym c.do 28 listopada 2008r. - zakończenie prac i przekazanie opracowania Zamawiającemu.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3.Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia (ustawa z 17 maja 1989 Prawo geodezyjne i Kartograficzne Dz.U. z 2000r. Nr 100 , poz. 1086 z późn. zm.), tj: a.1 osoba z uprawnieniami geodezyjnymi z zakresu 1 (geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne) b. 1 osoba z uprawnieniami geodezyjnymi z zakresu 2 (rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenie dokumentacji do celów prawnych)zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza dysponowanie przez Wykonawcę 1 osobą posiadającą obydwa w/w uprawnienia geodezyjne. 4.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług geodezyjnych (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom geodezyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzone wykonanie 1 usługi tożsamej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 200 000 zł brutto - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 5.Istotne postanowienia umowy - załącznik nr 5 do SIWZ - podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania oraz składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych parter pok. nr 5, 43-200 Pszczyna ul. 3 Maja 10..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 - Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10; 43-200 Pszczyna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
|
|