Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 14-12-2007, godz. 08:00
Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie w okresie od podpisania umowy do 20.12.2008 r.
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
PZD/DT/342/47/2007
Pszczyna, dnia 14.12.2007r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA:
„Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie w okresie od podpisania umowy do 20.12.2008r.”
ZAMAWIAJĄCY:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
ul. Chopina 4
43-200 Pszczyna
Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 14 grudnia 2007r. wybrał ofertę na:
Zadanie I –bieżące utrzymanie dróg powiatowych na Części Wschodniej (łącznie 115,9 km dróg)
Firma Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Pszczyna Sp. z.o.o
Ul. Borowikowa 1
43-215 Jankowice
w cenie 383.290,39 zł.
Uzasadnienie wybory oferty: Oferta Firmy PRD Pszczyna Sp. z o.o. z siedzibą w Jankowicach przy ul. Borowikowej 1 spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę.
Zadanie II – bieżące utrzymanie dróg powiatowych na Części Zachodniej (łącznie 110,3 km dróg)
Firma BUD-ROL Bogusław Reclik
Ul. M. Konopnickiej 2A
43-252 Golasowice
w cenie 387.331,69 zł.
Uzasadnienie wybory oferty: Oferta Firmy BUD-ROL Bogusław Reclik z siedzibą w Golasowicach przy ul. M. Konopnickiej 1,, spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę.
Wykonawcy, którzy złożyli ofertę:
1. Zadanie II – Firma BUD-ROL Bogusław Reclik, ul. M. Konopnickiej 2A, 43-252 Golasowice – 100pkt
2. Zadanie I – Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Pszczyna Sp. z o.o., ul. Borowikowa 1, 43-215 Jankowice - 100pkt.
|
|
Pszczyna: Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie w okresie od podpisania umowy do 20.12.2008 r.
Numer ogłoszenia: 231131 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, fax (032) 212-80-69.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie w okresie od podpisania umowy do 20.12.2008 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania:
-Zadanie 1- bieżące utrzymanie dróg powiatowych na Części Wschodniej (łącznie 115,9 km dróg) oraz
-Zadanie 2- bieżące utrzymanie dróg powiatowych na Części Zachodniej (łącznie 110,3 km dróg).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestniczenia w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 20.000,00zł słownie: dwadzieścia tysięcy złotych najpóźniej do dnia 14.12.2007r. do godz. 8.00. W przypadku składania ofert częściowych, wadium na poszczególne części zamówienia wynosi:
-na Zadanie I - 10.000,00 zł
-na Zadanie II - 10.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
II. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP.
III. Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat minimum dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót związanych z:
- całorocznym bieżącym utrzymaniem dróg na kwotę minimum 250.000,00 zł brutto
-lub z remontem cząstkowym nawierzchni asfaltobetonowych na kwotę minimum 250.000,00 zł brutto; wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te roboty zostały wykonane należycie.
IV. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującymi narzędziami i urządzeniami w ilości minimalnej:
- koparka lub koparko - ładowarka 2 szt.
- piła do cięcie asfaltu 2 szt.
- samochód samowyładowczy 5t - 10t lub ciągnik kołowy z przyczepą 2 szt.
- skrapiarka do bitumu z przewoźną ręczną pompą 1 szt.
- walec samojezdny stalowy 2 szt.
- remonter drogowy Patchumatic 1 szt.
- wibrator powierzchniowy lub zagęszczarka 2 szt.
- remonter drogowy - recykler 1 szt.
- termos do przewozu mas bitumicznych 1szt.
- młot pneumatyczny 1 szt.
Spełnienie wyżej wymienionych warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa, na zasadzie spełnia nie spełnia warunków.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1-4 i art. 24 ust. 1-2 ustawy Pzp (wzór - Formularza 3 do SIWZ).
II. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.1. niniejszego SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające (referencję lub protokoły odbioru) informacje zawarte w Formularzu 4.
IV. Informacje o posiadanym sprzęcie (Sprzęt), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 5. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.2. niniejszego SIWZ. V. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy Formularz 6 VI. Nadto Zamawiajacy bezwzglednie bedzie wymagać przedstawienia w ofercie wypełnionego: Formularza Oferta (Formularz nr 1a lub i 1b), Zestawienie Cen Jednostkowych robót utrzymaniowych (Formularz nr 2a lub i do SIWZ) oraz kosztorys ofertowy szczegółowy wraz z zestawieniem sprzętu, materiału, robocizny.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pzd.powiat.pszczyna.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro) w terminie do 14.12.2007r. do godziny 800 czasu lokalnego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: -Zadanie 1- bieżące utrzymanie dróg powiatowych na Części Wschodniej (łącznie 115,9 km dróg).
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty drogowe związane z letnim utrzymaniem dróg obejmują:
-remonty cząstkowe nawierzchni jezdni i chodników
-utrzymanie elementów odwodnienia ulic, rowów i poboczy
-utrzymanie i konserwacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
-utrzymanie i konserwacja obiektów inżynierskich
-wykonanie robót interwencyjnych i zabezpieczających
-utrzymanie zadrzewienia przydrożnego
-utrzymanie czystości i porządku.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2- bieżące utrzymanie dróg powiatowych na Części Zachodniej (łącznie 110,3 km dróg)..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty drogowe związane z letnim utrzymaniem dróg obejmują:
-remonty cząstkowe nawierzchni jezdni i chodników
-utrzymanie elementów odwodnienia ulic, rowów i poboczy
-utrzymanie i konserwacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
-utrzymanie i konserwacja obiektów inżynierskich
-wykonanie robót interwencyjnych i zabezpieczających
-utrzymanie zadrzewienia przydrożnego
-utrzymanie czystości i porządku.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
|
|