Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 08-10-2007, godz. 08:00
Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie w okresie od podpisania umowy do 20.12.2007r.
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
PZD/DT/342/38/2007 Pszczyna, dnia 08.10.2007r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA:
„Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie w okresie od podpisania umowy do 20.12.2007r.”
ZAMAWIAJĄCY:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
ul. Chopina 4
43-200 Pszczyna
Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 8 października 2007r. wybrał ofertę na:
PLATER – spółka jawna
Zakład produkcyjno usługowo handlowe
Pławecki Sylwester, Pławecki Leszek
ul. Jaworowa 4b
43-241 Łąka
w cenie 191.435,89 zł.
Uzasadnienie wybory oferty:
PLATER – spółka jawna Z.P.U.H Pławecki Sylwester, Pławecki Leszek z siedzibą w Łące przy ul. Jaworowa 4b spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę.
Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
1. PLATER – spółka jawna Z.P.U.H. Pławecki Sylwester, Pławecki Leszek - 100 pkt;
|
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczenie obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES
Nazwa:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
Adres pocztowy:
ul. Chopina 4
Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo:
Pszczyna 43-200 śląskie
Telefon: Fax:
(032) 212-80-68 (032) 212-80-69
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.pzd.powiat.pszczyna.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie dotyczy.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie w okresie od podpisania umowy do 20.12.2007r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
nie przysługuje odwołanie
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty drogowe związane z utrzymaniem dróg powiatowych obejmują: § remonty cząstkowe nawierzchni jezdni i chodników § utrzymanie elementów odwodnienia ulic, rowów i poboczy § utrzymanie i konserwacja obiektów inżynierskich § wykonanie robót interwencyjnych i zabezpieczających § utrzymanie zadrzewienia przydrożnego § utrzymanie czystości i porządku.
II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny
Glówny przedmiot 45.23.31.42-6
Dodatkowe przedmioty
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:Nie
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Data zakończenia 20/12/2007
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:Nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
I.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II.Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat minimum dwa zamówienia odpowiadające każde swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał: - Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltobetonowych o wartości min. 70% złożonej ofert, - lub wykonał roboty drogowe związane z utrzymaniem bieżącym o wartości min. 70% złożonej oferty. III.Wykonawca musi dysponować: · koparko-ładowarka - 2szt., · piła do cięcia asfaltu - 2 szt., · samochód samowyładowczy 5t-10t - 2szt., · skrapiarka do bitumu z przewoźną ręczną pompą - 1szt., · walec samojezdny stalowy - 2szt., · wibrator powierzchniowy lub zagęszczarka - 2szt., · remonter drogowy - recykler - 1szt., Spełnienie wyżej wymienionych warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie -spełnia- lub -nie spełnia- warunków.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
I.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią Formularza 3. III.Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4; i dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannośćią; IV.Informację o posiadanym sprzęcie (Potencjał techniczny), należy przedstawić zgodnie z treścią Formularza 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:-
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :www.pzd.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
www.pzd.powiat.pszczyna.pl
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 08/10/2007 Godzina: 08:00
Miejsce:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro) w terminie do 08.10.2007r. do godziny 800 czasu lokalnego.
IV.3.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
|
|